کد خبر: 109760
A

سوابق تحصیلی مهرعلیزاده قابل راستی آزمایی است/ مهرعلیزاده فارغ التحصیل دکترای مدیریت مالی از دانشگاه تهران است

- سخنگوی ستاد محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: سوابق تحصیلی محسن مهرعلیزاده مشخص و قابل راستی آزمایی از سوی دانشگاه تهران است و نیازی به تلاش برای اثبات آن نیست. مهرعلیزاده فارغ التحصیل دکترای مدیریت مالی از دانشگاه تهران است و فوق لیسانس مهندسی مکانیک خود را از دانشگاه تبریز اخذ کرده است. درباره مدرک دوم دکترای وی از دانشگاه تیلبرگ هلند هم بارها خودشان عنوان کرده‌اند که از تز دکتراشان دفاع نکرده‌اند

سوابق تحصیلی مهرعلیزاده قابل راستی آزمایی است/ مهرعلیزاده فارغ التحصیل دکترای مدیریت مالی از دانشگاه تهران است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ علی تاجرنیا در واکنش به خبر منتشر شده درباره سوابق تحصیلی مهرعلیزاده اظهار کرد: مهرعلیزاده فارغ التحصیل دکترای مدیریت مالی از دانشگاه تهران است و فوق لیسانس مهندسی مکانیک خود را از دانشگاه تبریز اخذ کرده است. درباره مدرک دوم دکترای وی از دانشگاه تیلبرگ هلند هم بارها خودشان عنوان کرده‌اند که از تز دکتراشان دفاع نکرده‌اند و برای همین در روزمه‌شان کلمه «نیمه تمام» در مقابل دکترای اقتصادشان قید شده است.

 تاجرنیا با بیان اینکه مهرعلیزاده فردی دانشگاهی با تحصیلات کلاسیک است، گفت: این اخبار کذب با اهداف خاصی منتشر می‌شود و ما آن را فرار روبه جلو می‌دانیم‌. ای‌کاش با صداقت و شفافیت با مردم صحبت شود و درباره خیلی از ابهامات توضیح داده شود نه اینکه با تشویش اذهان عمومی اصل ماجرا که در مناظره مطرح شد، به صورت مجهول رها کنیم.

وی اظهار داشت: مهرعلیزاده بارها عنوان کرده‌ است دکترای مالی از دانشگاه تهران دارد و دکترای دوم وی در مرحله دفاع از تز دکترا نیمه تمام مانده است.

به گفته تاجرنیا، مهرعلیزاده دارای دکترای مدیریت مالی از دانشگاه تهران ۱۳۸۸، دکترای مهندسی اقتصاد از دانشگاه تیلبرگ هلند (در حال اتمام)، فوق لیسانس مهندسی مکانیک (گرایش طراحی نیروگاه­ ها) از دانشگاه تبریز (محل تحصیل دانشگاه صنعتی شریف)  ۱۳۵۷الی ۱۳۶۲ و لیسانس مهندسی مکانیک از دانشگاه تبریز؛ ۱۳۵۳ الی ۱۳۵۷ هستند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر