کد خبر: 109796
A

اعلام برائت رئیسی از ستادهای انتخاباتی/ ستادها نماد دولت من نیست/ ستاد انتخاباتی ندارم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوال یک دانشجو در خصوص نحوه انتخاب همکارانش در دولت آینده تصریح کرد: ستادهای انتخاباتی نماد دولت آینده نیستند و فضای ستادها در واقع فضای دولت من نیست و من تعهدی به فعالان ستادی ندارم

اعلام برائت رئیسی از ستادهای انتخاباتی/ ستادها نماد دولت من نیست/ ستاد انتخاباتی ندارم

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر روزگذشته در مسجد دانشگاه تهران در واکنش به ابراز نگرانی دانشجویی درباره ترکیب اعضای ستادهای انتخاباتی وی اظهار داشت: من از روز اول گفته ام که به صورت مستقل وارد صحنه انتخابات شده ام و به دلیل نداشتن منبع مالی ستاد انتخاباتی به معنای مرسوم آن را ندارم و تاکید کردم هر خانه یک ستاد است. 

وی افزود: گروه های مختلفی در این مدت از من حمایت کردند همان طور که بسیاری از آحاد ملت نسبت به من ابراز لطف و محبت داشتند و ما برای هماهنگ شدن فعالیت ستادهای مردمی یک شورای هماهنگی تشکیل دادیم که مسئول آن با نظر خود اعضا تعیین شد . 
 
بنابر گزارش دیده بان ایران؛ وی ادامه داد: در چند روز اخیر برای جلوگیری از اسراف ، تاکید کردم که از چاپ پوستر و بنر برای من خودداری شود و هرچه می توانند هزینه تبلیغات را کم کنند و پول آن را به صرف رسیدگی به نیازمندان و تشویق مردم به افزایش مشارکت در انتخابات کنند .
 
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوال دانشجوی مذکور در خصوص نحوه انتخاب همکارانش در دولت آینده  تصریح کرد: ستادهای انتخاباتی لزوماً آیینه و نماد دولت آینده نیستند و فضای ستادها در واقع فضای دولت من نیست . 
 
رئیسی افزود: ما برای انتخاب همکاران دولت شاخص هایی مانند انقلابی بودن، کارآمد بودن و متخصص بودن را ملاک قرار می دهیم و این شاخصه ها را به طور شفاف به مردم اعلام می کنیم تا همکاران دولت بر اساس شایسته سالاری انتخاب شوند . 
 
 
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر