کد خبر: 10982
A

یک ارتشی برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم اعلام آمادگی کرد+ زندگینامه

سردار «محمدحسن نامی» وزیر سابق ارتباطات برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ کاندید خواهد شد.

 یک ارتشی برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم اعلام آمادگی کرد+ زندگینامه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، امیر سرتیپ «محمدحسن نامی» وزیر سابق ارتباطات برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ کاندید خواهد شد. برخی سایت ها و کانال های تلگرامی ضمن انتشار این خبر نوشتند که وزیر سابق دولت محمود احمدی نژاد امروز تصمیم‌گرفته است در روزگاری که گزینه‌های مختلفی خود را برای گزینش به عرصه معرفی می‌کنند، وارد میدان رقابت‌های سیاسی انتخابات شود و به طور رسمی کاندیداتوری خود را برای کارزار سال 96 اعلام کرده‌است.وی در روزگاری که مسئولان کشور به دلیل بی‌توجهی برخی به نظم و قانون با مشکلات فراوانی برای اداره‌کشور مواجه شده‌‌اند، شعار خود را بازگشت به دو مولفه اصلی اداره نظام‌های سیاسی یعنی«نظم‌»و«قانون» اختصاص داده‌است. 

زندگینامه

محمد حسن نامی در سال 1332 در دلیجان متولد شد. وی سمت‌هایی همچون معاون ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران و رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح را در سوابق خود دارد.

نامی دکترای جغرافیایی سیاسی از دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات تهران، دکترای مدیریت استرات‍ژیک از دانشگاه عالی دفاع ملی و دکترای مدیریت کشورداری از دانشگاه کیم ایل سونگ کره شمالی را دارد.

همچنین نامی فرماندهی گروهان در دفاع مقدس، دیپلمات در کشورهای آسیایی شرقی، معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح را در کارنامه فعالیت خود دارد.

البته نامی در حوزه های ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز سوابقی همچون فعالیت در پرو‍‍ژه‌ زیرساخت اینترانت ملی، پروژه زیرساخت سایت بصیر که به "گوگل ارث" ایرانی شهرت یافته است، تعیین مدل سه بعدی توپوگرافی جمهوری اسلامی ایران جهت مکان یابی آنتن‌های مخابرات و راه‌اندازی و تکمیل ایستگاه گیرنده و کنترل داده‌های ماهواره‌ای را دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر