کد خبر: 109876
A
دیده بان ایران:

سردار سلیمانی چند فرزند دارد؟/ مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله: برخی می‌گفتند مگر حاج قاسم ولایت‌پذیر نبود، چطور دو فرزند داشت؟

حجت‌الاسلام علی شیرازی گفت: یک مصاحبه با سردار سلیمانی از سال ۶۹ منتشر شده که در آن زمان، سردار دو فرزند به نام‌های حسین و نرجس داشت. پس از آن هم بسیاری به آن استناد کرده و همین گونه تعداد فرزندان سردار را قید کردند؛ در حالی که بعضی‌ها به بنده گفتند سردار سلیمانی که می‌گویید ولایت‌پذیر است چرا فقط دو تا بچه دارد؟

سردار سلیمانی چند فرزند دارد؟/ مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله: برخی می‌گفتند مگر حاج قاسم ولایت‌پذیر نبود، چطور دو فرزند داشت؟

به گزارش دیده بان ایران؛ پس از اضافه شدن نام «نرجس سلیمانی» به لیست شورای ائتلاف اصولگرایان انقلابی که حواشی بسیاری را به دنبال داشت، برخی از کاربران در شبکه های اجتماعی بار دیگر با مطرح کردن این مطلب که دختر قاسم سلیمانی در حال سوء استفاده از نام پدرش است، از او درخواست کردند که از شرکت در این انتخابات انصراف دهد.

درخواستی که به نظر می رسد حداقل تا اینجای کار مورد موافقت این نامزد انتخابات ششمین دوره انتخابات شورای شهر قرار نگرفته است.

اما طی روزهای گذشته که موضوع احتمال اختلاف در شبکه های اجتماعی مطرح شده است برخی این سوال را مطرح می کنند که سردارسلیمانی چند فرزند دارد؟

حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله سال گذشته درباره تعداد فرزندان «سردار سلیمانی» به خبرگزاری فارس گفته بود: حاج قاسم ۶ فرزند دارد؛ یکی از آنها از دنیا رفته است و پنج فرزند به نام‌های نرجس، حسین، فاطمه، زینب و رضا دارد.

وی در خصوص این موضوع که شنیده شد در یک کتاب که در گذشته منتشر شده بود، تعداد فرزندان شهید سلیمانی به اشتباه قید شده بود و این امر موجب دلخوری و تذکر ایشان شد، ابراز داشت: در زمان حیات سردار سلیمانی، کتابی به نام «حاج قاسم» چاپ شد. من دو بار به ناشر تذکر دادم که این کتاب را چاپ نکنید. حتی حاج قاسم به وزارت ارشاد نامه‌ای نوشت تا جلوی چاپ کتاب را بگیرد، اما سرانجام کتاب منتشر شد.

 

این کتاب در شان حاج قاسم نیست و ضعیف است. در این کتاب، یک مصاحبه با سردار سلیمانی از سال ۶۹ منتشر شده که در آن زمان، سردار دو فرزند به نام‌های حسین و نرجس داشت. پس از آن هم بسیاری به آن استناد کرده و همین گونه تعداد فرزندان سردار را قید کردند؛ در حالی که  بعضی‌ها به بنده گفتند سردار سلیمانی که می‌گویید ولایت‌پذیر است چرا فقط دو تا بچه دارد؟ اینها طبق کتاب، این تفسیر را مطرح می‌کردند؛ در حالی که این موضوع برای سال ۶۹ بود و در آن زمان سردار دو فرزند داشتند و اکنون ایشان ۵ فرزند دارند.

منبع: دیده بان ایران
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر