کد خبر: 109939
A

محسن رضایی:مسئله مسکن ارزان قیمت با قسط ۴۰ یا ۵۰ ساله پیگیری می‌کنم/ به زنان خانه دار حقوق می دهم/ منابع یارانه ۴۵۰هزار تومانی مشخص است/ دولتی از همه اقوام ایرانی تشکیل خواهم داد

هشت سال آینده هشت سال مهم و تعیین کننده است. وضعیت معیشت مردم برای ما ننگ است. به قول‌هایی که داده‌ایم عمل می‌کنیم.منابع یارانه ۴۵۰ هزار تومانی مشخص است. دولتی از همه اقوام ایرانی تشکیل خواهم داد.

محسن رضایی:مسئله مسکن ارزان قیمت با قسط ۴۰ یا ۵۰ ساله پیگیری می‌کنم/ به زنان خانه دار حقوق می دهم/ منابع یارانه ۴۵۰هزار تومانی مشخص است/ دولتی از همه اقوام ایرانی تشکیل خواهم داد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محسن رضایی از نامزدهای ریاست جمهوری در بخش جمع بندی  گفت: 

نقدی که به دوستان دارم این است برنامه جزیی از مدیریت است  نباید برنامه مدیران را کسانی دیگر بنویسند و به مدیر سنجاق کنند بلکه مدیر باید خودش برنامه داشته باشد.  مدیر باید با کمک ستادش برنامه را نهایی کند مدیر برنامه می دهد وکرنه اوضاع مثل این دولت ها می شود. نکته دیگر اینکه هر کسی که می خواهد در سطح کوچک و بزرگ مدیریت کند باید مشکلات فعلی را ببیند و تصویری از ۸ سال آینده ببیند . دوستان باید بگویند برای مشکلات آینده و فعلی چه راهکاری دارند؟

۸ سال آینده را جزو مهمترین دوران جمهوری اسلامی می دانم  و نام آن را دوران سرنوشت می گویم.  اگر دولت های گذشته تکرار شود ایران با خطرات بسیاری مواجه می شود اگر از فرصت های آینده استفاده کنیم در قله منطقه قرار خواهیم گرفت.

آینده گری در کار نباید تبدیل به روزمره گی شود. یکی از مشکلات دولت های قبلی مساله ی روزمره گی بوده است. مثل همین دولت؛  مشکل آب های زیرزمین و فناورهای پیشرفته را نمی توانند پیش بینی کنند.

بنابراین دولت آینده هم باید به پشت سر نگاه کند و هم حوادث آینده را ببیند وگرنه کشور با مشکلات جدی مواجه می شود و از فرصت طلایی استقاده نخواهد کرد. نباید یک دقیقه را از دست داد. تاریخ آینده قصه ای را می تواند بنویسد که هیچ جا نخواهد نوشت.

جمع‌بندی نهایی محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری: هشت سال آینده هشت سال مهم و تعیین کننده است. وضعیت معیشت مردم برای ما ننگ است. به قول‌هایی که داده‌ایم عمل می‌کنیم.منابع یارانه ۴۵۰ هزار تومانی مشخص است. دولتی از همه اقوام ایرانی تشکیل خواهم داد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر