کد خبر: 109989
A

ابوذر ندیمی: مناظره سوم هم باعث افزایش میزان مشارکت مردم نشد

نماینده پیشین مجلس گفت: «این مناظره از جهتی نیز امیدزا بود زیرا نشان داد که همه متوجه مسائل هستند و به غیر از عناوین ارائه شده از سوی صدا و سیما خودشان نیز به برخی مشکلات و مسائل اشاره کرده و پرداختند»

ابوذر ندیمی: مناظره سوم هم باعث افزایش میزان مشارکت مردم نشد

به گزارش دیده بان ایران؛ آخرین مناظره انتخاباتی برگزار شد و نامزدهای ریاست جمهوری همه برگ‌های خود را برای مواجه با یکدیگر رو کردند. کارشناسان و تحلیل‌گران نیز این دور از مناظره را بهتر از دو مناظره قبلی ارزیابی می‌کنند. مثلا ابوذر ندیمی، مشاور نوبخت در سازمان برنامه و بودجه به «نامه نیوز» گفت: « در این مناظره چون فرصت آخر بود، عموما رویکردها به سوی ارائه برنامه رفت اما این برنامه‌ها به صورت کلی ارائه شد. لذا بخش عمده‌ای از نامزدها توفیق نداشتند یک برنامه را با ابعاد آن بیان کند.»

وی افزود: «این مناظره از جهتی نیز امیدزا بود زیرا نشان داد که همه متوجه مسائل هستند و به غیر از عناوین ارائه شده از سوی صدا و سیما خودشان نیز به برخی مشکلات و مسائل اشاره کرده و پرداختند»

این نماینده پیشین مجلس اما این مناظره را از جهت افزایش میزان مشارکت درخشان ندانست و گفت: «به نظرم در این بخش موفقیتی ایجاد نشد و به گونه‌ای بود که نمی‌توانند عده بیشتری را به صحنه وارد کنند لذا انتظار می‌رود که خود رسانه ملی غیر از نامزدها از کارشناسانی دعوت کند که به مردم اطمینان دهد راهکارهایی برای اداره کشور وجود دارد».

ندیمی ادامه داد: «نکته دیگر اینکه افراد در تلاش بودند ضمن دفع مسائل از خود، دیگری را هدف قرار دهند و این در جامعه مقبول نیست و کارایی ندارد.»

وی در پایان گفت: «در مجموع این دوره از مناظره بهتر از دورهای قبل بود. این دفعه به خاطر فرصت ‌های نقد بیشتر به یکدیگر از نظر افکار و  آرای بیشتر پرداختند». 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر