کد خبر: 110000
A
دیده بان ایران:

«محمد قوچانی» باز هم پُشت خبرنگارش را خالی کرد/ زینب صفری: متن عذرخواهی خلاف واقع بود، از روزنامه استعفاء دادم

به نظر می رسد با توجه به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و همچنین تاکید حزب کارگزاران سازندگی برای حضور در این انتخابات با توجه به رودربایستی با جبهه اصلاحات؛ تیم رسانه ای غلامحسین کرباسچی در تلاش است تا اخبار گزارش و یا تحلیل های آنها باعث کدورت بین آنها و هسته سخت قدرت نشود.

«محمد قوچانی» باز هم پُشت خبرنگارش را خالی کرد/ زینب صفری: متن عذرخواهی خلاف واقع بود، از روزنامه استعفاء دادم

به گزارش دیده بان ایران؛ به دنبال انتشار متن عذرخواهی روزنامه سازندگی از قالیباف که در آن ادعا کرده بود: "ماجرای دستکاری جداول بودجه سناریوی مشترکی بود که از سوی چند جریان سیاسی مختلف با گرایش های متفاوت طراحی شد."

ضمن نادرست خواندن گزارش منتشر شده در روزنامه سازندگی نوشت: به منظور گسترش بیشتر اخبار و پوشش رسانه‌ای مطلوب ، یک جدول جعلی را نیز ضمیمه گزارش‌های خود کردند که حتی مورد استفاده و توجه رسانه‌های معاند فارسی زبان هم قرار گرفت.

این در حالی است که «زینب صفری» خبرنگاری که گزارش روزنامه سازندگی تحت عنوان «دستکاری در بودجه» را منتشر کرده بود در توضیح این عقب نشینی محمد قوچانی از قالیباف  نوشت: 

متاسفانه سردبیر روزنامه سازندگی (محمد قوچانی) حاضر شد متنی سراسر خلاف واقع رو که اطرافیان آقای قالیباف به ایشون دادند، نه به عنوان جوابیه و از موضع مجلس که از موضع روزنامه منتشر کنه. این خیمه‌شب‌بازی هم از ساحت روزنامه‌نگاری به دوره و هم من ربطی بهش ندارم امروز از روزنامه سازندگی استعفاکردم.

صفری همچنین اضافه کرد: البته با همین مستنداتی که وجود داره و با کمک و همراهی وکیل محترم آقای مجتهدزاده موضوع رو از طریق قانونی پیگیری می‌کنم. امیدوارم دادگاه به این سادگی تسلیم تیم آقای قالیباف نشه.

گفتنی است سردبیر روزنامه سازندگی در خالی کردن پشت اعضای تحریریه اش ید طولانی دارد که به عنوان مثال می توان به ماجرای یادداشت «آیدین سیارسریع» در هفته نامه صدا اشاره کرد که در آن ماجرا هم «محمد قوچانی» پس از انتقادها نسبت به یادداشت مذکور انتشار هفته نامه را متوقف کرد و نوشت: "این مطلب در بیرون تحریریه توسط یکی از طنزنویسان نشریه توقیف شده قانون نوشته شده بود. نشریه‌ای که صفحات طنزی به نام بی‌قانون داشت و به علت مطالبی از این دست توقیف شده بود. نویسنده این مطلب آقای آیدین سیارسریع با نشریه صدا تاکنون همکاری هم نداشته است و از این رو مطلبی نبوده و نیست که بیانگر دیدگاه صدا باشد."

به گزارش دیده بان ایران؛ به نظر می رسد با توجه به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و همچنین تاکید حزب کارگزاران سازندگی برای حضور در این انتخابات با توجه به رودربایستی با جبهه اصلاحات؛ تیم رسانه ای غلامحسین کرباسچی در تلاش است تا اخبار گزارش و یا تحلیل های آنها باعث کدورت بین آنها و هسته سخت قدرت نشود.

منبع: دیده بان ایران

 

 

 
Capture

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر