کد خبر: 110028
A

کناره گیری تلویحی دو تن از کاندیداهای پوششی از انتخابات/ زاکانی و قاضی زاده هاشمی کنار می کشند

تلاش های نیروهای انقلاب برای کناره گیری همه کاندیداها به نفع ابراهیم رئیسی ظاهراً به نتیجه رسیده است. سرانجام پس از فشار ها و چانه زنی ها ظاهراً زاکانی و قاضی زاده هاشمی سهم خود را از کابینه رئیسی گرفته و کنار می کشند

کناره گیری تلویحی دو تن از کاندیداهای پوششی از انتخابات/ زاکانی و قاضی زاده هاشمی کنار می کشند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ تلاش های نیروهای انقلاب برای کناره گیری همه کاندیداها به نفع ابراهیم رئیسی ظاهراً به نتیجه رسیده است. سرانجام پس از فشار ها و چانه زنی ها ظاهراً  زاکانی و قاضی زاده هاشمی سهم خود را از کابینه رئیسی گرفته و کنار می کشند  

علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ عصر امروز در مسجد جامع نارمک طی سخنانی با اشاره به لزوم اتحاد کاندیداهای جریان انقلاب اظهار داشت: مراقب باشیم مردم را پای صندوق های رای دچار تشتت نکنیم و تصمیمی انقلابی بگیریم.

 وی افزود: اگر کسی از این ۵ نفر گفت برنامه ام بهترین است اشکالی ندارد اما اگر بگوید فقط به من رای بدهید حتما ریگی در کفش دارد .

زاکانی گفت : ۵ نامزد با هم صحبت کنند و مردم را گرفتار نکنند و با هم هم افزایی داشته باشند تا اتفاق سال ۹۲ رخ ندهد که رئیس جمهوری بیاید که وزاریش چند ماه التماس کنند اما نتوانتد او را ببینند.

قاضی زاده هاشمی هم امروز توییت کرده "در مسیر فدا شدن برای انقلاب و مردم همچون برادران شهیدم کماکان چون کوه ایستاده‌ام."

قطعا باعث باخت جبهه انقلاب نخواهم شد و از هیچ اقدامی برای عمل به حجت شرعی دریغ نخواهم کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر