کد خبر: 110031
A

اظهارات عجیب عضو موتلفه/ غفوری‌فرد: رئیسی می‌توانست خیلی حرف‌ها را در مناظره بگوید، اما بخاطر اخلاق نگفت

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، با اشاره به مناظره های انتخاباتی اخیر گفت: آقای رئیسی با مسئولیت‌هایی که داشته‌، نسبت به افراد و نیز موضوعات مختلف شناخت بیشتری دارد و می‌توانست خیلی از حرف‌ها را بیان کند، اما به لحاظ اخلاقی از اطلاعات خود استفاده نکرد.

اظهارات عجیب عضو موتلفه/ غفوری‌فرد: رئیسی می‌توانست خیلی حرف‌ها را در مناظره بگوید، اما بخاطر اخلاق نگفت

به گزارش دیده بان ایران؛ حسن غفوری فرد با اشاره به برگزاری مناظره‌های انتخاباتی اظهار داشت: حجت الاسلام رئیسی در هر سه مناظره انجام‌ شده، بجای تخریب رقیب، به تبیین برنامه و کارنامه‌اش پرداخت؛ البته مناظره سوم گویا مناظره نبود وبا رفتار برخی نامزدها، قدری خارج از اخلاق شد.

وی افزود: آقایان مهرعلیزاده و همتی بجای اینکه نظرات خود را بگویند، دائما تلاش می‌کردند دیگران را تخریب کنند. البته ماجرا اول از آقای مهر علیزاده شروع شد که مدعی ۶ کلاس سواد آقای رئیسی شد! در صورتی که ایشان هم تحصیلات دانشگاهی و هم تحصیلات حوزوی دارد.

این فعال سیاسی عنوان کرد: این حرف در حالی مطرح شد که مهرعلیزاده که خودش را دکتر معرفی می‌کند، هنوز از رساله‌اش دفاع نکرده است. آقای همتی هم همه تلاشش این بود که بگوید من اقتصاددان هستم، اما برنامه اقتصادی نداشت و فقط حرف‌های هیجانی می‌زد.

غفوری فرد خاطرنشان کرد: این مناظرات ترتیب داده شده تا نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برنامه‌ها و نظرات خود را بگویند و مردم نیز آن‌ها را بهتر بشناسند و بتوانند نامزد اصلح را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه مردم به تخریب رأی نمی‌دهند بلکه به سازندگی و اخلاق رأی می‌دهند، تصریح کرد: از نامزدهای انتخاباتی خصوصاً دوستان اصلاح‌طلب کمتر دیدیم که برنامه خود را ارائه دهند و عمدتا از روی نوشته‌های خود می‌خواندند.

غفوری فرد با بیان اینکه همتی و مهرعلیزاده آن‌چنان که انتظار می‌رفت قوانین حاکم بر مناظره را رعایت نکردند، گفت: مردم با بحث‌هایی که در مناظرات مطرح شد، نتوانستند خیلی شفاف برنامه نامزدها را بفهمند و تصمیم‌گیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: آقای رئیسی در مناظرات اولاً اخلاق را رعایت کرد و دیگر اینکه، ایشان از زمان قانونی که برای دفاع داشت، استفاده نکرد. آقای رئیسی با مسئولیت‌هایی که داشته‌، نسبت به افراد و نیز موضوعات مختلف شناخت بیشتری دارد و می‌توانست خیلی از حرف‌ها را بیان کند، اما به لحاظ اخلاقی از اطلاعات خود استفاده نکرد.

/ فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر