کد خبر: 110053
A

احمدی روشن: ۴۵۰ کیلو غنی‌سازی ۲۰ درصد داشتیم که متأسفانه اکسید شد

پدر شهیدهسته ای گفت: در چند سال گذشته ما به عینه این موضوع را لمس کرده‌ایم و با گوشت و پوست و خون خود واقعیت‌ها را دیده‌ایم؛ به دلیل اینکه یک نیروی غیر انقلابی بر کشور مسلط بوده است صنعت هسته‌ای مضمحل شده است و 450 کیلو غنی‌سازی 20 درصد داشتیم که متأسفانه اکسید شد. 10 تن و 700 کیلوگرم اورانیوم 3.5 درصد داشتیم که به 300 کیلو کاهش پیدا کرد

احمدی روشن: ۴۵۰ کیلو غنی‌سازی ۲۰ درصد داشتیم که متأسفانه اکسید شد

به گزارش دیده بان ایران؛ رحیم احمدی روشن، پدر شهید احمدی روشن در گفت وگویی درباره لزوم تغییر در قوه مجریه به واسطه حضور ابراهیم رئیسی گفت: از اول انقلاب اسلامی تاکنون هرگاه یک نیروی انقلابی و پرکار در هر جا مسلط بر کار بوده است کارها بسیار پیشرفت داشته است و ما خاطرمان هستم که همت‌ها، چمران‌ها، بروجردی‌ها، صیادها و ... در کارهای‌شان بسیار مسلط بودند و کارها پیش رفته است. ما در جنگ با دست خالی و با حضور نیروهای انقلابی و پرکار به پیروزی رسیدیم.

وی همچنین مدعی شد: در چند سال گذشته ما به عینه این موضوع را لمس کرده‌ایم و با گوشت و پوست و خون خود واقعیت‌ها را دیده‌ایم؛ به دلیل اینکه یک نیروی غیر انقلابی بر کشور مسلط بوده است صنعت هسته‌ای مضمحل شده است و  450 کیلو غنی‌سازی 20 درصد داشتیم که متأسفانه اکسید شد. 10 تن و 700 کیلوگرم اورانیوم 3.5 درصد داشتیم که به 300 کیلو کاهش پیدا کرد و از 19 هزار سانتریفیوژ نسل یک که حاصل زحمات و کارهای جهادی مصطفی احمدی‌روشن و امثال او بوده است فقط هزار دستگاه از آن باقی مانده است که تمامی این دستاوردها به پای دشمنان‌مان ریخته شده و دیگر چیزی باقی نمانده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر