کد خبر: 110112
A
اختلاف در بین انقلابی ها بالا گرفت:

علیرضا زاکانی انصرافش از ادامه رقابت را «تکذیب» کرد/ این دعوت به خودی که برخی از افراد انجام می‌دهند درست نیست

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در این رابطه که شب گذشته گفته است باید نامزدهای جریان‌ به همگرایی برسند، گفت: به شدت به دنبال این هستم که ۵ نامزد جریان انقلاب با هم صحبت کنند و این دعوت به خودی که برخی از افراد انجام می‌دهند درست نیست، ما باید مردم را به جریان انقلاب دعوت کنیم و برای این کار هم وقت زیاد داریم.

علیرضا زاکانی انصرافش از ادامه رقابت را «تکذیب» کرد/ این دعوت به خودی که برخی از افراد انجام می‌دهند درست نیست

به گزارش دیده بان ایران؛ علیرضا زاکانی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن تبریک دهه کرامت گفت:  ما در انقلاب اسلامی شعارهای بسیار زیبایی را دادیم؛ استقلال،  آزادی و جمهوری اسلامی گفتیم و از ابتدای انقلاب تا امروز تلاش‌مان این بود که ایران زیبا بسازیم.

وی تاکید کرد: تلاش‌مان در انقلاب اسلامی این بود که نه زیر سلطه برویم و نه سلطه گری کنیم. بعضی‌ها در بیان نظریه دچار اشکال بودند، آقایان نگاه به خارج داشتند. شما نگاه کنید در برنامه چهارم آقای خاتمی. آقایان هاشمی و روحانی هم همین نظر را داشتند.

وی یادآور شد: همین مانع داخلی یک طبقه خاص را در کشور شکل دادند.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید با فساد مقابله کرد و هیچ فرقی ندارد و باید با آن برخورد شود و مبارزه با فساد اصولگرا هم فرقی با سایر جریان‌ها ندارد، همیشه گفته‌ام اگر کسی که خود را انقلابی و اصولگرا معرفی کرد اما فساد کرد باید دوبار چوب بخورد.

وی تاکید کرد: همیشه دست ما پر است،  دانشگاه و حوزه سرمایه ما هستند و یک عنصر بی نهایت برای ما است.  ما احساس تزلزل نمی‌کنیم.

زاکانی گفت: ما از پیشرفت جهانی و منطقه‌ای استقبال می‌کنیم و این که گفته می شود که دور کشور دیوار می‌کشیم دروغ است، البته نگاه ویژه به ۱۵ کشور اطراف خودمان داریم و نگاه ما همه غرب، آمریکا و سه کشور اروپایی خاص نیست.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: ما به اصل شایسته سالاری باز خواهیم گشت تا توانمندی کشور را به عرصه بیاوریم. 

وی گفت: هدف ما این است که یک ایران الگو بسازیم. انتخابات شب قدر مردم است و باید انتخاب کنند.

وی گفت: برنامه من پشتوانه ۴۲ ساله دارد. همیشه گفته ام جریان انقلاب فراتر از افراد است؛ این اشتباه بزرگی است که افراد خودشان، خودشان را دعوت کنند و این منطق را تبلیغ می‌کنند. این که من بگویم من محور عالم هستم بیایید و دور من جمع شوید غلط است.

وی در این رابطه که شب گذشته گفته است باید نامزدهای جریان‌ به همگرایی برسند، گفت: به شدت به دنبال این هستم که ۵ نامزد جریان انقلاب با هم صحبت کنند و این دعوت به خودی که برخی از افراد انجام می‌دهند درست نیست،  ما باید مردم را به جریان انقلاب دعوت کنیم و برای این کار هم وقت زیاد داریم.

زاکانی گفت: ما می‌گوییم زنده باد مخالف ما، اتفاقا باید از بدنه اصلاحات، اعتدالیون و سایر جریان‌ها که در این ۴۲ سال کلاه سرشان رفته است استفاه کنیم.

وی ادامه داد:  می‌گویم چرا یک آدم اطلاعاتی و امنیتی را برای فرهنگ  گذاشتید یا کسی که مسئول فیلترینگ بود او را مسئول جلوگیری از فیلترینگ گذاشتید.  معتقدیم امنیتی‌ها باید  کار امنیتی خودشان را انجام دهند. 

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: ما ۳ دهه است که کار واگذاری انجام می‌دهیم که این غلط است، دولت ها سمن مردم را فروختند که خودشان را اداره کنند و در این میان هم مفسده‌های زیادی صورت گرفته است. 

وی افزود: واگذاری را نه برای اداره دولت بلکه برای احیای ظرفیت‌های کشور انجام می دهیم و چوب حراج نمی زنیم و واگذاری را به اهلش می‌دهیم. 

وی تاکید کرد: بی تعارف دولت باید فرهنگ و ورزش را از دست امنیتی‌ها خارج کند، کشور ما بهشت جواسیس شده است برای همین است که ورزشکار ما سرخورده شده است و می‌گوید معلوم نیست فلانی از پشت کدام دیوار بیرون آمده که تصمیم می‌گیرد. 

ادامه دارد.....

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر