کد خبر: 110122
A

علیرضا زاکانی: به نفع رئیسی کنار نخواهم رفت/ آقای همتی ذوق زده نشود

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری صبح امروز در پاسخ به این سوال که باتوجه به این‌ که‌ گفته می‌شود نامزدهای جبهه انقلاب برای حمایت و کمک به آقای رئیسی در این دوره از انتخابات ثبت نام کرده‌اند، اگر با ۵ نفر از کاندیدای دیگر در جبهه انقلاب به این نتیجه برسید که باید به نفع آقای رئیسی کنار بروید این کار را انجام خواهید داد، گفت: این از آن دروغ های شب سیزده است و آنقدر دروغ گنده است که کسی باورش نشود.

علیرضا زاکانی:  به نفع رئیسی کنار نخواهم رفت/ آقای همتی ذوق زده نشود

به گزارش دیده بان ایران, علیرضا زاکانی که طی چند ساعت گذشته اخباری مبنی بر کناره گیری اش از انتخابات مطرح شده بود در نشست خبری صبح امروز در پاسخ به این سوال که باتوجه به این‌ که‌ گفته می‌شود نامزدهای جبهه انقلاب برای حمایت و کمک به آقای رئیسی در این دوره از انتخابات ثبت نام کرده‌اند، اگر با ۵ نفر از کاندیدای دیگر در جبهه انقلاب به این نتیجه برسید که باید به نفع آقای رئیسی کنار بروید این کار را انجام خواهید داد، گفت: این از آن دروغ های شب سیزده است و آنقدر دروغ گنده است که کسی باورش نشود.

وی ادامه داد: خیر، این ظلم به هر ۵ نفر از جمله آقای رئیسی است که ایده را مطرح کردند. این ایده را  هم برای این مطرح کردند که جرأت مناظره‌ با ما را ندارند. آقای همتی جرأت مناظره‌ را نداشت و با حرف‌هایی باعث شد عرصه مناظره‌ به سمت مسیر خلافی برود. 

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آن چیزی که برای ما مهم است تغییر جهت گیری‌های ناصواب کشور است و معتقدیم این ۵ نامزد می توانند این تغییر مسیر را درست کنند لذا هرکدام برای خودشان برنامه دارند و خودشان را برتر می دانند و این یک امر منطقی هم هست. 

وی افزود: درخواست بنده از دوستان عزیزم مبنی بر این که بنشینیم و صحبت کنیم برای این است که این سرمایه ای که امروز برای جبهه انقلاب فراهم شده است نباید حذف شود و اصلا موضوع آقای الف و ب نیست. 

وی خاطرنشان کرد: ۵ کاندیدا بابد براساس منطق صحبت مکنیم و هرکدام بگویند که آیا توانایی اداره کشور دارند، بعداز آن می‌گویم اداره کشور یک چیز است و اقبال مردم هم چیز دیگری است و اینجا دیگر عقل جمعی تصمیم می‌گیرد.

زاکانی گفت: آقای همتی ذوق زده از این صحبت‌ها توئیت می‌کند که فقط خواب‌های آشفته است. ما تصمیم در جمع می‌گیریم. ایده من مشخص است؛ حاضر هستم هر گونه فداکاری را انجام دهم و کسی را هم به خودم دعوت نمی‌کنم؛ من خودم را به مردم دعوت می‌کنم. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر