کد خبر: 110128
A

عبدالناصر همتی: ملاقاتی با مهرعلیزاده نداشتم/ خوشحال می شوم که آقای مهرعلیزاده به من کمک کند/ به تدریج افراد بزرگی از اصلاح طلبان دارند از من حمایت می‌کنند

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دوستان اصلاح‌طلب و بخشی عظیمی از آنان در ستادهای من حضور دارند، اظهار کرد: خیلی خوشحال می‌شوم که جبهه اصلاحات هم به من کمک کند. به تدریج افراد بزرگی از جناح اصلاح طلب هم دارند از من حمایت می‌کنند.

عبدالناصر همتی: ملاقاتی با مهرعلیزاده نداشتم/ خوشحال می شوم که آقای مهرعلیزاده به من کمک کند/ به تدریج افراد بزرگی از اصلاح طلبان دارند از من حمایت می‌کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ عبدالناصر همتی در نشست خبری خود با رسانه‌های داخلی و خارجی که صبح امروز در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران برگزار شد در پاسخ به پرسشی درباره احتمال ائتلاف وی با محسن مهرعلیزاده در انتخابات، تصریح کرد: صحبتی با جناب مهرعلیزاده نداشتم. ملاقاتی هم با ایشان نداشته‌ام. من به مردم عزیز همان روز اول این قول را داده‌ام که ثبت‌نام می‌کنم و خواهم ماند؛ چرا که معتقدم یک اقتصاددان باید مسئولیت اجرایی کشور را به عهده بگیرد. این یعنی هدف من از حضور در انتخابات همین است نه اینکه صرفاً بیایم و حاضر باشم. پس بنابراین من محکم ایستاده‌ام که سرنوشت انتخابات را به سمتی ببرم که چنین فردی انتخاب شود.

همتی ادامه داد: خوشحال می شوم که آقای مهرعلیزاده به من کمک کند تا تعهد خود را عملی کنم. البته شما شنیدید که دوستان اصلاح‌طلب گفتند در انتخابات شرکت می‌کنیم اما نگفتند به چه کسی رای می‌دهیم. من روز اول گفتم که مستقل وارد انتخابات شدم. چرا که من میخواهم با مردم پیمان ببندم.

وی با بیان اینکه دوستان اصلاح‌طلب و بخشی عظیمی از آنان در ستادهای من حضور دارند، اظهار کرد: خیلی خوشحال می‌شوم که جبهه اصلاحات هم به من کمک کند. به تدریج افراد بزرگی از جناح اصلاح طلب هم دارند از من حمایت می‌کنند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: اینکه گفتم از فردوسی‌پور تا دایی در دولت من جای دارند معنایش این نبود که این دوستان به من رای دهند. حتی اگر به من رای ندهند نظر من درباره فردوسی‌پور و علی دایی عوض نمی‌شود. من خواستم بگویم این نوع تفکر را قبول دارم و می‌توانم با آنها همکاری کنم. چه این افراد و چه آن سیاسیونی که نام بردم هیچکدام ارزش‌شان پیش من کم نمی‌شود اگر به من رای ندهند.

همتی با بیان اینکه اگر مردم رای ندهند نمی‌توان با فساد مبارزه کرد، گفت: ساختار بودجه قابل اصلاح است. ظرف دو سال این ساختار را اصلاح خواهم کرد چرا که به کسی بدهکار نیستم و با او تعامل نکردم که بخواهم بعد از انتخابات هوایش را داشته باشم. در دولت من اجازه این نوع دخالت‌ها در اقتصاد و بازی با معیشت مردم وجود ندارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر