کد خبر: 110147
A
دیده بان ایران:

استفاده از «خانه های مصادره ای» برای ستاد رئیسی؟

نصب بنرهای بزرگ در نمای این ساختمان هایی که به گفته همسایه ها، خالی از سکنه است این شائبه را تقویت می کند که این ساختمان های قدیمی بواسطه افراد مسئول در دو نهاد حکومتی به افراد حاضر در ستاد ابراهیم رئیسی واگذار شده است.

استفاده از «خانه های مصادره ای» برای ستاد رئیسی؟

به گزارش دیده بان ایران؛ در حالیکه سیدابراهیم رئیسی طی یکماه گذشته و از همان روز ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم بارها اعلام کرده است که ستاد انتخاباتی نخواهد داشت و مردم با شعار هر خانه یک ستاد به او کمک کنند، قرائن و شواهد موجود در سطح شهر حاکی از این است که از برخی خانه و ساختمان های مصادره ای متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مستضعفان طی روزهای گذشته به عنوان «ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی» استفاده شده است.

نصب بنرهای بزرگ در نمای این ساختمان هایی که به گفته همسایه ها، خالی از سکنه است این شائبه را تقویت می کند که این ساختمان های قدیمی به واسطه افراد مسئول در دو نهاد حکومتی، به افراد حاضر در ستاد ابراهیم رئیسی واگذار شده است.

صفرعلی براتلو، رئیس حراست بنیاد مستضعفان که دو هفته پیش طی حکمی از سوی علی نیکزاد به عنوان رئیس ستاد استان تهران  رئیسی منصوب شده از جمله واسطه هایی است که به نظر می رسد نقش قابل توجه ای در استفاده از خانه های مصادره ای برای تبلیغات انتخاباتی رئیس قوه قضائیه را ایفا کرده است.

دیده بان ایران ساعتی قبل هم با انتشار خبری از ستاد شدن خانه قدیمی «آیدا و احمدشاملو» در خیابان نجات الهی خبر داده بود که در نمای این خانه بنر بزرگی از ابراهیم رئیسی به نمایش گذاشته شده است.

همچنین تحریریه دیده بان ایران آمادگی خود را برای انتشار توضیح مسئولان ستاد مردمی ابراهیم رئیسی در رابطه با آنچه که در بالا به آن اشاره شد اعلام می کند.

 

bbb173b4-cb9e-495c-8859-acd72efcd500

55a35230-65f4-4a7d-9d96-7e865f8be574

247e57aa-8876-4309-9d24-b6a3a56f06e2

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر