کد خبر: 110202
A

سایت اصولگرا: شورای نگهبان فیلم جلسه بررسی صلاحیت مرحوم هاشمی را منتشر کند/ وضعیت صلاحیت «مصلحی» برای انتخابات خبرگان رهبری چگونه است؟

سایت الف نزدیک به «احمد توکلی» به جنجال سخنان اخیر «حیدر مصلحی» در خصوص ردصلاحیت آیت الله هاشمی واکنش نشان داد.

سایت اصولگرا: شورای نگهبان فیلم جلسه بررسی صلاحیت مرحوم هاشمی را منتشر کند/ وضعیت صلاحیت «مصلحی» برای انتخابات خبرگان رهبری چگونه است؟

به گزارش دیده بان ایران؛ سایت الف نزدیک به «احمد توکلی» در واکنش به جنجال سخنان اخیر «حیدر مصلحی» در خصوص ردصلاحیت آیت الله هاشمی نوشت:

 

اظهارات آقای مصلحی درباره نحوه بررسی صلاحیت هاشمی رفسنجانی و القای مغایرت رأی مردم با مصلحت نظام با توجه به جایگاه آقای هاشمی که در آن زمان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده‌اند حقیقتاً بسیار عجیب‌وغریب است. این مسئله از آن جا ‌که آقای مصلحی وزیر اطلاعات نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند و در حال حاضر نیز نامزد مجلس خبرگان رهبری می‌باشند بسیار حساس‌تر می‌شود. حتی برخی احتمال جلب‌توجه و حساس کردن افکار عمومی را نیز توسط ایشان مطرح کرده‌اند. در صورت صحت چنین سخنانی معلوم نیست تائید صلاحیت ایشان چه وضعیتی پیدا می کند.

 این مسائل نشان می‌دهد قانون انتخابات ریاست جمهوری می‌باید به‌گونه‌ای تغییر یابد تا شورای نگهبان به سمت شفافیت و پاسخگویی بیشتر حرکت نماید. بدون شک رخ دادن چنین اتفاقی هم به خروجی و تصمیم شورای نگهبان اعتبار بیشتری می‌بخشد و هم موجب می‌شود در بین جامعه دلسردی و ناامیدی که می‌تواند بر مشارکت انتخاباتی نیز تأثیرگذار باشد به وجود نیاید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر