کد خبر: 110223
A

نقوی حسینی: ابراهیم رئیسی با ۷۰ درصد آرا رئیس جمهور آینده ایران خواهد بود/ این دوره نیاز نیست هیچ نامزدی به نفع کسی کنار رود

یک فعال سیاسی اصولگرا تأکید کرد: در شرایط فعلی اصلا نیازی نیست که نامزدی به نفع آقای رئیسی کنار رود چون بیش از 70 درصد آرا به او اختصاص خواهد یافت بنابراین ضرورتی نیست که نامزدی به نفع آقای رئیسی انصراف دهد یا ندهد.

نقوی حسینی: ابراهیم رئیسی با ۷۰ درصد آرا رئیس جمهور آینده ایران خواهد بود/ این دوره نیاز نیست هیچ نامزدی به نفع کسی کنار رود

به گزارش دیده بان ایران؛ انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 در راند آخر قرار دارد. اکنون در اردوگاه اصولگرایی دو دیدگاه وجود دارد، برخی می گویند باید نامزدهای اصولگرا به نفع سیدابراهیم رئیسی کنار بروند و برخی دیگر معتقدند این اتفاق به نفع رئیسی نیست.

سیدحسین نقوی حسینی درباره ارزیابی خود از صحنه انتخابات ریاست جمهوری گفت: نظرسنجی ها میزان مشارکت مردم را تا به امروز حدود 42 درصد نشان می دهد. البته این امکان وجود دارد تا روز جمعه 28 خردادماه سطح مشارکت تا 50 درصد افزایش پیدا کند.

 
 
 

وی افزود: ارزیابی ها حکایت از آن می کند که آقای رئیسی با کسب 70 درصد آرا رئیس جمهور آینده ایران خواهد بود چون هیچ کدام از نامزدها نتوانستند بین مردم مقبولیتی برای خود ایجاد کنند. گرچه شاید قدری سبد رأی آنها بالا و پایین شده باشد اما در حد رأی آوری هیچ کدام نتوانستند نظر مردم را جلب کنند.

عضو جمعیت ایثارگران یادآور شد: سید ابراهیم رئیسی کارنامه درخشانی دارد و به عنوان یک نامزد توانمند همواره در مسئولیت های گذشته خود برنامه داشته، تحول ایجاد کرده و در مجموع همکاری خوبی را با نظام نشان داده است. معتقدم در این دوره از انتخابات نیاز نیز هیچ نامزدی انصراف دهد یا به نفع کسی کنار برود.

وی ادامه داد: کنار رفتن یا نرفتن نامزدها تأثیری در روند فعلی انتخابات نمی گذارد. به طور مثال اگر امروز آقای مهرعلیزاده اعلام کند به نفع آقای همتی کنار می رود، انصراف او تأثیری ندارند چون سبد رأیی در کار نیست که به خواهد به آقای همتی کمک کند. اصلاح طلبان سبد رأی اصلی آقای مهرعلیزاده هستند اما آنها می گویند ما اصلا نامزدی در صحنه انتخابات نداریم.

این فعال سیاسی اصولگرا تأکید کرد: در شرایط فعلی اصلا نیازی نیست که نامزدی به نفع آقای رئیسی کنار رود چون بیش از 70 درصد آرا به او اختصاص خواهد یافت بنابراین ضرورتی نیست که نامزدی به نفع آقای رئیسی انصراف دهد یا ندهد./فردا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر