کد خبر: 110226
A
دیده بان ایران:

کیهان: هر رای مردم یک «موشک نقطه زن» است

کیهان با استناد به وصیت نامه «سردار سلیمانی» می نویسد: اعتقاد حقیقی و عملی به ولایت فقیه، اعتقاد حقیقی به جمهوری اسلامی و مبنای آن، پاکدستی و خدمتگزار ملت بودن، مقابله با فساد و دوری از فساد و تجمّلات و توسعه گر ارزش‌ها بودن اصولی است که شهید سلیمانی به‌عنوان معیار و شاخص در انتخاب اصلح از آن نام برده است.

کیهان: هر رای مردم یک «موشک نقطه زن» است

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه کیهان با اشاره به نزدیک شدن به روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم در گزارش یک شماره امروزش نوشت: 

نهضت انتقام‌خواهی خون شهید سلیمانی و شوق و حرارت برای برچیدن استکبار و مچاله کردن قاتلان اسوه مقاومت اسلامی امروز سراسر عالم را فرا گرفته است. حق‌طلبان عالم پیام شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی را که همان پیام استمرار در مجاهدت، مقاومت، استکبارستیزی و عزت‌آفرینی است دریافته‌اند و تحرک تازه‌ای در نفی طاغوت و نفرت از استکبار پیدا کرده‌اند. شبکه خبیث استکبار و صهیونیسم و پادوهای اروپایی و منطقه‌ای آن، توان جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی خود را به صحنه آورده‌اند تا مردم را از حضور در انتخابات بازدارند اما ملت ما که در مراسم‌های تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی قیامت به پا کرد و یکپارچه خواسته قلبی و باور قطعی‌ خود را با فریاد «انتقام انتقام» اعلام کرد، نیک می‌داند که هر رأی یک موشک نقطه‌زن به قلب قاتلان حاج قاسم است.

کیهان با استناد به وصیت نامه «سردار سلیمانی» می نویسد:  اعتقاد حقیقی و عملی به ولایت فقیه، اعتقاد حقیقی به جمهوری اسلامی و مبنای آن، پاکدستی و خدمتگزار ملت بودن، مقابله با فساد و دوری از فساد و تجمّلات و توسعه گر ارزش‌ها بودن اصولی است که شهید سلیمانی به‌عنوان معیار و شاخص در انتخاب اصلح از آن نام برده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر