کد خبر: 110247
A

مصلحی: تلقی کردند که من به شورای نگهبان خط داده‌ام؛ نه! من تجزیه و تحلیل خود را براساس اسناد مطرح کردم؛ شورای نگهبان خودش عمل کرد

وزیر اسبق اطلاعات در گفت‌وگویی با اشاره به حواشی گفته‌هایش درباره ردصلاحیت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در سال ۹۲ اظهار کرد: متاسفانه اینگونه تلقی کردند که من رفته‌ام و به شورای نگهبان خط داده‌ام که چه کسی را تایید و رد کنند. نه، من تجزیه و تحلیل خود را براساس اسناد و مدارک مطرح کردم ولی شورای نگهبان با بررسی خودش عمل می‌کند.

مصلحی: تلقی کردند که من به شورای نگهبان خط داده‌ام؛ نه! من تجزیه و تحلیل خود را براساس اسناد مطرح کردم؛ شورای نگهبان خودش عمل کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  وزیر اسبق اطلاعات گفت: متاسفانه اینگونه تلقی کردند که من رفته‌ام و به شورای نگهبان خط داده‌ام که چه کسی را تایید و رد کنند. نه، من تجزیه و تحلیل خود را براساس اسناد و مدارک مطرح کردم ولی شورای نگهبان با بررسی خودش عمل می‌کند.

حجت الاسلام حیدر مصلحی در گفت‌وگویی با اشاره به حواشی گفته‌هایش درباره ردصلاحیت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در سال ۹۲ اظهار کرد: من متاسفم از شیطنتی که درباره آن مصاحبه صورت گرفت. اینکه ضدانقلاب و دشمنان از آن سواستفاده می‌کنند، بحثش جداست اما اینکه در درون با فضاسازی از آن سواستفاده می‌کنند این قابل توجه است.

وی افزود: بحث امنیتی یک بحث است. شورای نگهبان می‌خواهد فرد را برای ریاست‌جمهوری تایید کند، وقتی در این زمینه قرار است تایید کند باید بعد فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی و اقتصادی را بررسی کند و یکی از آنها امنیتی است.

مصلحی یادآور شد: متاسفانه اینگونه تلقی کردند که من رفته‌ام و به شورای نگهبان خط داده‌ام که چه کسی را تایید و رد کنند. نه، من تجزیه و تحلیل خود را براساس اسناد و مدارک مطرح کردم ولی شورای نگهبان با بررسی خودش عمل می‌کند و جایگاهش به شکلی نیست که کسی در آن دخالت کند.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان مستقل تصمیم‌گیری می‌کند، افزود: شورای نگهبان در تجزیه و تحلیل سین‌جیم سنگین می‌کند که آنچه می‌گویی مدرکش کجاست و تا آن مدرک ارائه نشود اصلا حرف را نمی‌پذیرد.

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر