کد خبر: 110278
A

کدخدایی: من هم نمی‌دانم که دلیل رد صلاحیت برخی از کاندیداها چیست

کدخدایی عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان که در جلسه بررسی صلاحیت ها حضور داشته می گوید؛ نمی داند دلیل رد صلاحیت ها چه بوده؛ موضوع از آن جهت عجیب است که وی و دیگر اعضاء چطور به رد صلاحیت ها رای داده اند!

کدخدایی: من هم نمی‌دانم که دلیل رد صلاحیت برخی از کاندیداها چیست

به گزارش دیده بان ایران؛ عباسعلی کدخدایی صبح امروز در نشست خبری در آستانه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، در پاسخ به این سوال که دلایل ردصلاحیت برخی از کاندیداها به خصوص آقای لاریجانی و آقای احمدی‌نژاد چیست؟ گفت: به نظر می‌آید این افراد خود هم نمی‌دانند که چرا چرا رد شدند بر اساس اصل ۱۱۵ قانون اساسی مستندات درباره هر فردی مطرح می‌شود و هر نامزد باید حداقل ۷ رای داشته باشد. میزان این عدد است و من هم نمی‌دانم که دلیل رد برخی از اعضا چیست.

همچنین کدخدایی درباره اظهارات مصلحی، ضمن تکرار ادعای دو عضو دیگر شورای نگهبان درباه گفت وگوی جنجالی وزیر اطلاعات مجلس دهم گفت: احتمالا در آینده فیلم جلسه بررسی صلاحیت آیت الله هاشمی را منتشر خواهیم کرد.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: دیروز فیلم جلسه بررسی صلاحیت آقای هاشمی رفسنجانی را به همراه برخی اعضای شورای نگهبان بازبینی کردیم و آقای مصلحی چیزی که گفته بودند را در آن جلسه بیان نکرده بودند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر