کد خبر: 110392
A

علیرضا پناهیان: آقای رئیسی این «مثل روحانی نبودن» را حفظ کنید/ بساط این سیاست‌بازی مسخره‌ و این چپ و راست را برای همیشه جمع کنید/ مانند أمیرالمؤمنین(ع) باشید

واعظ پرحاشیه و بانفوذ جریان انقلابی نوشت: آقای رئیسی، به گونه‌ای کار کنید که بعد از دوران ریاست‌جمهوری‌تان، مردم آرزو کنند رئیس‌جمهور بعدی هم مثل رئیسی باشد. مثل سردار سلیمانی که همه آرزو می‌کنند، کاش همه مدیران مانند ایشان باشند. نه مثل امروز، که مردم آرزو دارند رئیس‌جمهور بعدی مثل روحانی نباشد.

علیرضا پناهیان: آقای رئیسی این «مثل روحانی نبودن» را حفظ کنید/ بساط این سیاست‌بازی مسخره‌ و این چپ و راست را برای همیشه جمع کنید/ مانند أمیرالمؤمنین(ع) باشید

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام علیرضا پناهیان در کانال تلگرامی اش با انتشار متنی که گفته می شود برای قبل از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم است خطاب به ابراهیم رئیسی نوشت:

پآقای رئیسی، بنده به‌عنوان طلبه‌ای که خیلی از حرف‌ها و درددل‌های مردم را می‌شنوم، از شما تقاضا می‌کنم:

الان مردم شما را دوست دارند؛ وقتی محبت مردم به کسی تعلق گرفت، مسئولیت بسیار بزرگی بر دوش او خواهد بود. اگر رئیس‌جمهور شدید، این مردمی بودن، خاکی‌بودن، بی‌پیرایه بودن و این «مثل روحانی نبودن» را در خودتان حفظ کنید.

آقای رئیسی، مردم به شما امید پیدا کرده‌اند، طعم شیرین یک دولت اسلامی را به مردم بچشانید به‌حدی که غیرمذهبی‌ها هم لذت ببرند از اینکه دولت اسلامی و مسئولین مسلمانی دارند. اما غرب‌گرایی را که مملکت را به این مشکلات انداخته، در نحوۀ مدیریت کشور ریشه‌کن کنید.

آقای رئیسی، تقاضای مردم فقط این نیست که فساد را ریشه‌کن کنید، اگر بعدها برخی با اغواگری دوباره آمدند و فساد را تکرار کردند، چه‌ کنیم؟! کاری کنید که فساد، تکرارناپذیر باشد و دیگر نتواند دوباره برگردد. طوری ریشۀ فساد را از بین ببرید که دیگر فقر و فساد و ظلم نتواند به میان مردم برگردد.

آقای رئیسی، بساط جناح‌بازیِ بیهوده را از این کشور جمع کنید، این سیاست‌بازی مسخره‌ و این چپ و راست دروغینی که راه‌انداخته‌اند، را برای همیشه از این مملکت دور بریزید، تا مملکت با مدیران شایسته و لایق به‌سوی پیشرفت حرکت کند. هر آدم لایقی که دیدید، به‌اندازۀ لیاقتش از او حمایت کنید و هر کسی لیاقت نداشت، او را کنار بگذارید.

آقای رئیسی، جوانان و به‌ویژه دهۀ شصتی‌های مظلوم را دریابید. جوانان ما استعدادهای فراوانی دارند. مسئولین را دنبال کشف استعدادهای جوانان بفرستید، نه اینکه جوان‌ها مراجعه کنند و جواب منفی بشنوند. أمیرالمؤمنین(ع) می‌فرماید: این مردم معادن طلا و نقره هستند. مسئولین باید به‌سراغ استعدادها و ظرفیت‌های مردم بروند. اگر یک مسئول بنشیند تا به او مراجعه کنند، طبعاً پُر سر و صداترها می‌آیند و بسیاری از استعدادهای بالا از سرِ حیا و نجابت، پشت در می‌مانند.

آقای رئیسی، شما ذاتاً آدم مهربانی هستید، من مواجهۀ شما با افراد ضعیف را دیده‌ام، این مهربانی را با مردم حفظ کنید، ولی این مهربانی را با استانداران، وزراء و معاونین و به مسئولینی که نصب می‌کنید نداشته نباشید، و مانند أمیرالمؤمنین(ع) در مقابل تخلف مدیران خود سختگیرانه برخورد کنید. و به امام‌زمان(ع) تأسی کنید که به مردم مهربان، ولی با مسئولین خود سخت‌گیر است. همانطور که در قوه قضائیه، قاضیِ فاسد را بیرون کردید، در مدیریت کشور هم با همان قدرت عمل کنید.

آقای رئیسی، به گونه‌ای کار کنید که بعد از دوران ریاست‌جمهوری‌تان، مردم آرزو کنند رئیس‌جمهور بعدی هم مثل رئیسی باشد. مثل سردار سلیمانی که همه آرزو می‌کنند، کاش همه مدیران مانند ایشان باشند. نه مثل امروز، که مردم آرزو دارند رئیس‌جمهور بعدی مثل روحانی نباشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر