کد خبر: 110404
A

کوهکن: بصیرت مردم آنقدر بالا هست که عملکرد دولت را پای «نظام» ننویسند/ حضور مردم در انتخابات باعث شد که میزان مسئولیت نظام بالا و بالاتر برود

فعال سیاسی اصولگرا گفت: مگر می شود مردم شک نکنند که چرا دشمنانشان اینگونه حرف می زنند بنابراین بار دیگر با حضور و رای خود نشان دادند که پای نظام جمهوری اسلامی ایستادند. سختی ها، مشکلات و دغدغه ها همه به جای خود اما آنقدر بصیرت و فهم مردم بالا است که بین نظام و عملکرد مسئولین تمایز قائل می شوند.

کوهکن: بصیرت مردم آنقدر بالا هست که عملکرد دولت را پای «نظام» ننویسند/ حضور مردم در انتخابات باعث شد که میزان مسئولیت نظام بالا و بالاتر برود

به گزارش دیده بان ایران؛ «محسن کوهکن»، فعال سیاسی اصولگرا، در خصوص پیام حضور مردم در انتخابات با بیان اینکه بعد از 40 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد همه باید  به یک باور قلبی در خصوص یک واقعیت برسند، اظهار کرد: البته دشمنان ما هنوز به این باور نرسیده اند، برای همین است که در یک مقاطعی با امیدواری خیلی بالا، آرزوهایی را در سر می پرورانند که به محض اینکه آن آرزوها را به زبان می آورند، مردم جواب آنها را در عمل می دهند.

او اضافه کرد: مردم ما علیرغم وجود مشکلات و سختی های اقتصادی و علیرغم سیستم بروکراسی که در ادارات هست و نارضایتی هایی که از دست اندرکاران دارند، در مصاحبه هایی که در این مدت با رسانه ها داشتند، به زبان آوردند که تمایزی بین نظام جمهوری اسلامی و عملکرد دولت ها و مسئولین قائل می شوند و یک خطی می کشند.

کوهکن ادامه داد: البته به هر میزان که عملکرد سه قوه در این زمینه مثبت باشد کمک کننده خواهد بود. فرض کنید آقای رئیسی مدتی در قوه قضائیه بودند یک عملکردی در آنجا داشتند که یک امیدی را از نظر برخورد با تخلفات به وجود آوردند؛ عملکرد یک مسئول به باور قطعی مردم کمک می کند. خیلی ها پیش بینی می کردند و نگران هم بودند که مردم در انتخابات شرکت نمی کنند و حضور بسیار بسیار، پایین خواهد بود. 

او اضافه کرد: آنهایی که عمق باور مردم را شناختند چنین دیدگاهی را نداشتند و مبنا را بر این گذاشتند که ما هر چه جلو برویم مناظره ها، صحبت ها، امیدها و بررسی ها بخصوص موضع گیری هایی که دشمنان ما آن طرف مرز انجام دادند، همه چیز را مشخص می کند.

این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: مگر می شود مردم شک نکنند که چرا دشمنانشان اینگونه حرف می زنند بنابراین بار دیگر با حضور و رای خود نشان دادند که پای نظام جمهوری اسلامی ایستادند. سختی ها، مشکلات و دغدغه ها همه به جای خود اما آنقدر بصیرت و فهم مردم بالا است که بین نظام و عملکرد مسئولین تمایز قائل می شوند.

او تصریح کرد: حضور مردم باعث شد که میزان مسئولیت نظام بالا و بالاتر برود. دشمنان ما فشارهایی که می آوردند به امید این است که در حوزه اقتصاد موفق شوند و مردم را از صحنه خارج کنند. آنها متوجه شدند که این حربه خیلی کارآمدی ندارد و امیدوارم که عقل به سرشان بیاید و در دیدگاه خود تجدید نظر کنند. از آنچه تا به حال اتفاق افتاده باید تحسین و تشکر کرد. هم به فرد پیروز انتخابات و هم آنهایی که رای نیاوردند باید تبریک و آرزوی موفقیت کرد.

کوهکن گفت: سروسامان دادن به وضعیت اقتصادی انتظار مردم از مسئولان منتخب است البته باتوجه به مشکلات، تحریم ها و مولفه های دیگر، کار سخت است و اما جای امیدواری است. باید قدم هایی برداشته شود که چراغ امید برای بهبود وضعیت اقتصادی روشن شود.  مردم هم همراهی و هم گامی کنند تا انشاالله ما به آن نقطه ای که می خواهیم، برسیم.

این فعال اصولگرا ادامه داد: ما یک تجربه ای بعد از انقلاب داریم و آن این است که در هر بخشی که ایستادیم و به اتکای توانمندی های داخلی عمل کردیم، موفق بودیم.

او متذکر شد:  اتکای محکم به توانمندی های داخلی و برداشتن موانع از جلوی پای این توانمندی های بالقوه، باعث می شود طرف های خارجی ما هم متوجه اشتباهات گذشته خود شوند. تجربه ثابت کرده که وقتی ما با قدرت ایستادیم خیلی زودتر از آنکه فکرش را کنیم دشمنان کوتاه آمده و کرنش کردند. ما با تکیه بر توانمندی های خودمان باید آنها را به کرنش در مقابل حرف ها و مطالبات حقی که داریم وادار کنیم و بدانیم در این گوشه دنیا در این 40-50 ساله اخیر کشورها و ملت هایی که دچار این مسائل بودند، معمولا کمترین نتایج را از مذاکرات گرفتند و کشورهایی که ایستادند و مقاومت کردند و شانه خود را زیر بار سختی ها دادند، آنها موفق بودند و پیش رفتند و این دیگر ادله نمی خواهد در گوشه و کنار دنیا نگاه کنید، شواهدی برای اثبات این موضوع وجود دارد. 

منبع: برنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر