کد خبر: 110417
A

پژمانفر: رئیسی مدیر «میدان» است

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: مردم ما با وجود همه فضاسازی‌های رسانه‌ای دشمن و نیز مشکلات معیشتی در حوزه مسائل داخلی حضور چشمگیری در پای صندوق‌های رای داشتند که همه و به ویژه دشمنان را حیرت زده کرد.

پژمانفر: رئیسی مدیر «میدان» است

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: مردم ایران با وجود همه فضاسازی‌های دشمن برای جلوگیری از برگزاری یک انتخابات پرشور با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای همه را حیرت زده کردند.

وی افزود: این حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای همه و به ویژه دشمنان این مرز و بوم را حیرت زده کرد و آنها انگشت حیرت به دندان گزیدند.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: در حوزه مسائل داخلی نیز مردم ما در هشت سال گذشته با مشکلات جدی در مسائل معیشتی و اقتصادی مواجه بودند و به ویژه در دو سال اخیر دولت تمام تلاش خود را برای اعمال فشارهای مختلف به مردم به کار گرفت، اما هیچ یک از اینها نتوانست مانعی بر سر راه حضور مردم در انتخابات باشد.

پژمانفر خاطرنشان کرد: آقای رئیسی و دولت سیزدهم باید با هدف رونق تولید و گسترش و حمایت از مسائل فرهنگی، ارتباط با کشورهای همسایه را در دستور کار خود قرار دهد؛ چراکه گسترش روابط به ویژه در حوزه‌های اقتصادی و تجاری با این کشورهاست که می‌تواند ضمن رونق تولید داخل باعث دور زدن تحریم‌ها شود.

وی افزود: ما در سفر آیت الله رئیسی به عراق، استقبال مردم این کشور از وی را مشاهده کردیم و وقتی چنین ظرفیتی در کشورهای همسایه ما وجود دارد ما می‌توانیم با بهره‌گیری از این پتانسیل زمینه را برای گسترش روابط اقتصادی و فرهنگی فراهم آوریم.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: از موضوعات مهم دیگری که باید در دولت سیزدهم مدنظر قرار گیرد امیدآفرینی است؛ مردم ما در سال‌های گذشته سختی‌های زیادی را متحمل شدند و دولت بعدی باید با اقداماتش را موجبات امیدآفرینی هرچه بیشتر مردم را فراهم آورد.

پژمانفر خاطرنشان کرد: موضوع مهم دیگر تشکیل یک کابینه قوی در دولت سیزدهم توسط آقای رئیسی است؛ چراکه در سایه یک کابینه و دولت قوی است که مسائل مختلف از جمله حمایت و رونق امور تولید و اقتصاد و غیره محقق خواهد شد.

وی افزود: مردم در دوره‌های ریاست آقای رئیسی بر قوه قضاییه شاهد تحقق وعده‌های ایشان بودند و امروز هم منتظر تحقق وعده‌ها در دوران ریاست جمهوری آقای رئیسی هستند.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: عملکرد آقای رئیسی نشان داده که ایشان یک مدیر میدانی است نه پشت میز نشین؛ ما در طول این هشت سال شاهد بودیم که آقایان از پشت میز و از طریق ویدیو کنفرانس مسائل را بررسی می‌کردند و هیچ حضوری در میان مردم و در عرصه و میدان برای ارزیابی و مشکلات نداشتند، امیدواریم که در دوره ریاست جمهوری آقای رئیسی همین رویکرد و نگرش که با حضور در میدان و حضور در میان مردم مسائل را بررسی می‌کنند و مورد پیگیری قرار می‌دهند، ادامه یابد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر