کد خبر: 110521
A

روزنامه به اصطلاح اصلاح طلب: شورای نگهبان به داد پزشکیان، جهانگیری و لاریجانی رسید

روزنامه به اصطلاح اصلاح طلب آفتاب یزد معتقد هستند که شورای نگهبان به داد پزشکیان، جهانگیری و لاریجانی رسید که در کشاکش قرار گرفتن در معرض قضاوت عموم به تیر غیب روحانی دچار نشوند.

روزنامه به اصطلاح اصلاح طلب: شورای نگهبان به داد پزشکیان، جهانگیری و لاریجانی رسید

به گزارش دیده بان ایران؛ گردانندگان روزنامه به اصطلاح اصلاح طلب آفتاب یزد معتقد هستند که شورای نگهبان به داد پزشکیان، جهانگیری و لاریجانی رسید که در کشاکش قرار گرفتن در معرض قضاوت عموم به تیر غیب روحانی دچار نشوند.

بخش هایی از مطلب منتشر شده در این روزنامه را در ادامه خواهید خواند:

*شورای نگهبان از میان صدها نامزد رسید به هفت نام اما با قطعیت می‌گوییم حتی اگر همه  نام و نشان دارها آمده بودند با همه سلایق، بازهم در دو مسئله هیچ خللی ایجاد نمی‌شد؛ یکی در جلب و جذب مشارکت، دیگری در پیروزی «سیدابراهیم رئیسی» این وسط فقط شورای نگهبان به داد پزشکیان و جهانگیری و لاریجانی رسید که در کشاکش قرار گرفتن در معرض قضاوت عموم به تیر غیب حسن روحانی و کلاب هاوس و کارگزاران سازندگی دچار نشوند.


*خلاصه و مفیدتر بازی با مشارکت پایین دو رو دارد؛ یک رو واقعیتی است که داریم می‌بینیم روی دیگر فرافکنی ما اصلاح‌طلب‌ها است یعنی مردمی که هشت سال هست و نیستشان را از دست دادند باید یقه کدام طرفِ ماجرا را می‌گرفتند؛ اصلاحاتی‌ها را یا اصولگرایان را.

*ما اصلاح‌طلب‌ها یا با همراهی با حسن روحانی اعتماد و معیشت و هست و نیست مردم را سوزاندیم یا با سکوتمان که در هر دو صورت مقصر بودیم و باید تاوان پس می‌دادیم که دادیم.

*ظرفیت رای اصلاح‌طلب‌ها همانی بود که دیدیم با یا بدون جهانگیری، پزشکیان و حتی علی لاریجانی، اصل ماجرا هیچ تغییری نمی‌کرد چون ما در «مثلث برمودای سیاست» از نظر مردم «نیست و محو» شده بودیم و چاره‌ای جز پذیرش شکست نداشتیم!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر