کد خبر: 110604
A

کوشکی: رئیسی نباید اجازه دهد وابستگان احمدی‌نژاد خود را به دولت تحمیل کنند/ آقای رئیسی به شدت باید در انتصاب‌هایش دقت کند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: «آقای رئیسی به شدت باید در انتصاب‌هایش دقت کند. تعیین وزرا، استانداران، فرمانداران و مدیران کل بسیار بااهمیت است. او نباید اجازه دهد وابستگان احمدی‌نژاد خود را به دولت تحمیل کنند، او باید از مدیران اصولگرایی که کارنامه مردودی دارند، دوری کند. بسیاری از نیروهای خوش فکر، اهل اندیشه و انقلابی هستند که به دلیل دوری از جناح‌های سیاسی سال‌هاست کنار گذاشته شده‌اند. آقای رئیسی می‌تواند از آنها استفاده کند».

کوشکی: رئیسی نباید اجازه دهد وابستگان احمدی‌نژاد خود را به دولت تحمیل کنند/ آقای رئیسی به شدت باید در انتصاب‌هایش دقت کند

به گزارش دیده بان ایران؛ دولت سید ابراهیم رئیسی چه اولویت‌هایی دارد و باید در میانه این حجم از مشکلات خاصه در زمینه اقتصادی چگونه عمل کند؟ آیا رئیسی می‌تواند مخالفان خود مشخصا اصلاح‌طلبان را کنترل کند و اصلاح‌طلبان در مواجهه با دولت او چه برنامه‌ای دارند؟

محمدصادق کوشکی، فعال و تحلیلگر سیاسی به مثلث آنلاین گفت: «مهم‌ترین اولویت دولت آقای رئیسی باید بازگرداندن اعتماد عمومی جامعه به دولت باشد. واقعیت این است که در هشت‌سال گذشته به واسطه علملکرد دولت روحانی سرمایه اجتماعی حاکمیت جمهوری اسلامی کاهش یافته و مردم مشخصا به دولت اعتماد ندارند. آقای رئیسی می‌تواند با کمک مردم بر مشکلات اقتصادی و اجتماعی فائق آید اما اگر نتواند اعتماد عمومی را بازگرداند، هرچه‌قدر هم تلاش کند نمی‌تواند عملکرد هشت‌ساله دولت روحانی را جبران کند».

او ادامه داد: «آقای رئیسی به شدت باید در انتصاب‌هایش دقت کند. تعیین وزرا، استانداران، فرمانداران و مدیران کل بسیار بااهمیت است. او نباید اجازه دهد وابستگان احمدی‌نژاد خود را به دولت تحمیل کنند، او باید از مدیران اصولگرایی که کارنامه مردودی دارند، دوری کند. بسیاری از نیروهای خوش فکر، اهل اندیشه و انقلابی هستند که به دلیل دوری از جناح‌های سیاسی سال‌هاست کنار گذاشته شده‌اند. آقای رئیسی می‌تواند از آنها استفاده کند».

این فعال سیاسی درباره رویکرد اصلاح‌طلبان در آینده بیان کرد: «اصلاح‌طلبان بی‌کار نخواهند نشست. آنها حتما دستور کار فشار روانی را در پیش می‌گیرند تا دولت آقای رئیسی را ناکارآمد جلوه دهند. آنها سطح مطالبات را افزایش می‌دهند و می‌کوشند میان دولت و جامعه شکاف ایجاد کنند تا در چنین شرایطی بازهم خود را نیروهای کارآمد جلوه دهند تا بتوانند در سال1402 مجلس را در اختیار بگیرند و با نگاهی وسیع‌تر اجازه ندهند دولت رئیسی در دورم ادامه یابد».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر