کد خبر: 110608
A

نوروزی: در حق هیات‌های نظارت و بازرسان بی‌مهری و تبعیض شد

نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت کشور رفتار تبعیض آمیزی بین هیات های نظارت و اجرائی قائل بود و این انتقاد را در جریان انتخابات به قائم مقام وزیر کشور اطلاع دادم. در حق هیات های نظارت و بازرسان بی مهری و تبعیض شد.

نوروزی: در حق هیات‌های نظارت و بازرسان بی‌مهری و تبعیض شد

به گزارش دیده بان ایران؛ حسن نوروزی در نشست علنی امروز (سه شنبه، یکم تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر آئین نامه ای با تبریک به حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، خطاب به ایشان گفت: مردم به صداقت، بزرگ مردی ها و خدمت ۴۲ ساله بی منت شما رأی دادند، امیدواریم همانطوری که در قوه قضائیه موفق بودید در دولت هم موفق باشید به طور قطع خداوند به خدمات صادقانه شما کمک می کند.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس یازدهم در تذکری به وزیر کشور، افزود: وزارت کشور رفتار تبعیض آمیزی بین هیات های نظارت و اجرائی قائل بود و این انتقاد را در جریان انتخابات به قائم مقام وزیر کشور اطلاع دادم. در حق هیات های نظارت و بازرسان بی مهری و تبعیض شد.

وی در تذکری به هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا، ادامه داد: به شما عرض کردیم که قانون اجازه نمی دهد مجددا افراد رد صلاحیت شده در شهرهای زیر ۲۰۰ هزار نفر را تائید صلاحیت کنید و قانون فقط به شما اجازه تائید صلاحیت شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر را داده اما شما حتی به شهرهای زیر ۱۰۰۰ هزارنفر هم صلاحیت دادید و مشکلاتی ایجاد شده که در حال حاضر همه گرفتار آن هستیم و افراد زیادی که ناجا، دادگستری، حراست و بازرسی کل کشور آن ها را رد کرده بودند و ما رد صلاحیت آن ها را پذیرفته بودیم شما تائید کردید.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ما در هیات نظارت استان تهران با نادری و تقی پور نمایندگان تهران گفت وگو کردیم تا اجازه بازرسی و شمارش مجدد صادر شود و به طور قطع در این بازشماری افراد منتخب تغییر خواهند کرد، انتظار داریم مجلس شورای اسلامی این موضوع را پیگیری کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر