کد خبر: 110614
A

نماینده مجلس: به مردم قول داده ایم که فضای مدیریتی کشور از یک روحیه لیبرالیستی به یک روحیه انقلابی تبدیل شود

نماینده مردم اراک گفت: ما به مردم وعده دادیم که مسائل و مشکلات کشور بتواند به تدریج پیگیری و حل شود و فضای مدیریتی کشور با حضور یک دولت جوان، حزب‌اللهی و انقلابی، مسائل و مشکلات کشور به تدریج پیگیری و حل شود و فضای مدیریتی کشور از یک روحیه و رویکرد لیبرالیستی به یک رویکرد انقلابی و جهادی تبدیل شود و مسائل و مشکلاتی که مردم دارند در اولویت کارکرد دولت قرار گیرد، رابطه دولت و مردم یک رابطه نزدیک و صمیمی باشد. برخلاف رئیس جمهور سابق که کمترین حضور و ارتباط مردمی را داشت.

نماینده مجلس: به مردم قول داده ایم که فضای مدیریتی کشور از یک روحیه لیبرالیستی به یک روحیه انقلابی تبدیل شود

به گزارش دیده بان ایران؛ علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات 28 خرداد گفت: علیرغم همه فشارها و توطئه‌ها و دسیسه‌ها برای جدا کردن ملت ایران از صندوق‌های رأی و راه انداختن انواع کمپین‌های مختلف با عنوان نه به انتخابات و تحریم انتخابات توسط گروه ضدانقلاب، سلطنت طلب‌ها، منافقین، رسانه‌های استکباری و عوامل نفوذی و داخلی آنها ما شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات بودیم.

وی افزود: این عناصر دست به دست هم داده بودند تا ملت ایران را در شرایط یاس و ناامیدی نسبت به آینده قرار دهند اما ملت بابصیرت و آگاه ایران به صحنه آمدند و به فراخوان مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

نماینده مردم اراک در مجلس اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب ضرورت حضور مردم در صحنه انتخابات و آثار بسیار مثبت این حضور گسترده را برای مردم تشریح کردند و در آخرین سخنرانی‌شان که چند روز قبل از انتخابات بود، این صحبت‌ها و تذکرات مورد توجه مردم قرار گرفت و مردم لبیک جانانه‌ای به فراخوان رهبر معظم انقلاب گفتند و به صحنه آمدند.

کریمی خاطرنشان کرد: علیرغم همه فشارها و علی رغم گلایه‌ها و نارضایتی بحق مردم از شرایط موجود، در مجموع می‌توان گفت که سطح مشارکت مردم در کل سطح خوب و قابل قبولی بود.

وی افزود: البته این به صحنه آمدن مردم، رسالت و وظیفه سنگینی را بر دوش هم آقای رئیسی و هم بر دوش جریان انقلابی که مبلغ آقای رئیسی بودند گذاشته است.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما به مردم وعده دادیم که مسائل و مشکلات کشور بتواند به تدریج پیگیری و حل شود و فضای مدیریتی کشور با حضور یک دولت جوان، حزب‌اللهی و انقلابی، مسائل و مشکلات کشور به تدریج پیگیری و حل شود و فضای مدیریتی کشور از یک روحیه و رویکرد لیبرالیستی به یک رویکرد انقلابی و جهادی تبدیل شود و مسائل و مشکلاتی که مردم دارند در اولویت کارکرد دولت قرار گیرد، رابطه دولت و مردم یک رابطه نزدیک و صمیمی باشد. برخلاف رئیس جمهور سابق که کمترین حضور و ارتباط مردمی را داشت.

کریمی خاطرنشان کرد: امیدواریم این انتخاب شایسته و شرایط مناسبی که پیش آمد و واکنش‌های مثبتی که بازار و شاخص‌های اقتصادی نسبت به این انتخاب از خود نشان می‌دهند، همه این عوامل دست به دست هم دهند تا ان‌شاءالله شاهد تشکیل یک دولت قوی‌، کارآمد، مردمی و انقلابی باشیم و دولت بتواند گام‌های بلند و موثری را برای اعتلا و پیشرفت کشور و تحقق مطالبات مردم بردارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر