کد خبر: 110676
A

ماجرای حمله پهپادی به مجموعه دارویی برکت چیست؟

خبرگزاری ایلنا دقایقی پس از انتشار خبری تحت عنوان حمله پهپادی ناموفق به مجموعه دارویی برکت، زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان امام" این خبر را از خروجی اش حذف کرد.

ماجرای حمله پهپادی به مجموعه دارویی برکت چیست؟

به گزارش دیده بان ایران؛ از ساعتی پیش برخی رسانه‌ها از جمله خبرگزاری ایلنا، از حمله پهپادی به مجموعه دارویی برکت، زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمام امام مستقر در کردان کرج خبر داده‌اند که با شکست مواجه شده است.

این رسانه ها نوشتند: طبق شنیده‌ها یک پهپاد قصد حمله به مجموعه دارویی زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام را داشته که این حمله ناموفق بوده و گویا نقطه مجاور این مجموعه هدف حمله قرار گرفته که هیچ آسیبی به دنبال نداشته است.

شرکت دارویی برکت زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام از سال گذشته ساخت واکسن کووایران را آغاز کرده و با طی موفق مراحل تست حیوانی و انسانی توانست مجوز اضطراری برای تزریق فراگیر را بگیرد. ‌

به نظر می‌رسد خبرگزاری ایلنا این خبر رو از خروجی خود حذف کرده است.

چند روزی است که این شرکت در صدر اخبار رسانه‌ قرار دارد. روز گذشته بود که اعلام شد که این شرکت گفته است که هر دز واکسن کووبرکت را به دولت به قیمت ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رساند که همین مساله موجب ایجاد جنجالی در رسانه‌ها شد تا در نهایت برکت توضیجاتی را در این مورد ارائه کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر