کد خبر: 110815
A

انتقادات جنجالی روحانیِ اصولگرا: به من می گویند الان وقت خوردن است، خودت را محروم نکن

حجت‌الاسلام سیدمحمد انجوی‌نژاد از روحانیون شاخص در یکی از سخنرانی‌هایش به نقل از نیروهای انقلاب گفته است : به من می‌گویند انجوی، الآن وقت خوردن است، سفره‌ای پهن شده، مبادا چیزی بگویی و خراب کنی و خودت را محروم کنی!

انتقادات جنجالی روحانیِ اصولگرا: به من می گویند الان وقت خوردن است، خودت را محروم نکن

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام سیدمحمد انجوی‌نژاد از روحانیون شاخص اصولگرا در یکی از سخنرانی‌هایش گفت این همه مردم را به خون شهید سلیمانی قسم دادید و از جهنم رفتن به دلیل رأی ندادن ترساندید، این وضع انتخابات بود.

روزنامه جمهوری اسلامی در ادامه این مطلب آورده است؛

وی افزود:پیام نیامدن مردم پای صندوق را دریافت کنید به جای پیام تبریک‌های تکراری...! پیام مردم را بگیرید؛ کلان‌شهرهای ما ۲۰ درصد در انتخابات شرکت کردند! در فرانسه [در انتخابات محلی] درصد مشارکت پایین بوده، نخست‌وزیر، رئیس مجلس و دیگر مقامات فرانسه اظهار نگرانی کردند و گفتند: ملت، ما پیام شما را گرفتیم! اما این‌جا اکثر ملت شرکت نکردند تا پیامی را بدهند، اما این‌ها نمی‌گیرند و هی دارند به هم تبریک می‌گویند و از هم به خاطر حضور حماسی تشکر می‌کنند! اکثر ملت ناراحت می‌شوند که این‌ها پیام ما را نمی‌گیرند! به من می‌گویند انجوی، الآن وقت خوردن است، سفره‌ای پهن شده، مبادا چیزی بگویی و خراب کنی و خودت را محروم کنی!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر