کد خبر: 110870
A

محمدمهدی زاهدی: کشور در وضعیت اورژانس قرار دارد و باید جراحی شود

عضو کمیسیون و آموزش تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط فعلی کشور مانند بیماری است که در وضعیت اورژانس قرار دارد و نیازمند عمل جراحی است. در دولت آینده باید وزرای با انگیزه، کارآمد و با روحیه جهادی در مسند امور قرار بگیرند تا وضع موجود تغییر پیدا کند.

محمدمهدی زاهدی: کشور در وضعیت اورژانس قرار دارد و باید جراحی شود

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدمهدی زاهدی با بیان اینکه میراث دولت روحانی مشکلات موجود است، اظهار کرد: اقتصاد ورشکسته، رکود حاکم بر بازار و تولید، افزایش افسارگسیخته قیمت ارز، بحران بازار بورس و مدیریت ناکارآمد بیماری کرونا از جمله این میراث است. متأسفانه مدیریت مهار بیماری کرونا در کشور مطلوب نبوده و روزانه بیش از ۱۰۰ مرگ‌ومیر به ثبت می‌رسد.

وی ادامه داد: آموزش و پروش و آموزش عالی هم با چالش‌هایی روبه‌رو است و در دوران کرونا به آن آسیب‌هایی وارد شد.

عضو کمیسیون و آموزش تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تکیه‌بر علم و فناوری راه برون‌رفت از مشکلات و چالش‌های کشور است، گفت: جلوی خام فروشی را با تکیه‌بر فناوری می‌توان گرفت و دولت آینده باید از سمت خام فروشی نفت به صادرات فرآورده‌های نفتی حرکت کند.

زاهدی افزود: شرایط فعلی کشور مانند بیماری است که در وضعیت اورژانس قرار دارد و نیازمند عمل جراحی است. در دولت آینده باید وزرای با انگیزه، کارآمد و با روحیه جهادی در مسند امور قرار بگیرند تا وضع موجود تغییر پیدا کند.

وزیر علوم دولت نهم اضافه کرد: مردم به دولت آیت‌الله رئیسی امید بسته‌اند و اگر دولت وی نتواند موفق عمل کند، جامعه ناامید خواهد شد؛ ناامیدی مردم از تغییر شرایط برای نظام هزینه دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر