کد خبر: 110872
A

نماینده مجلس: بخشی از آرای باطله اعتراض به دولت بود نه نظام و انقلاب!

فلاحی، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:

نماینده مجلس: بخشی از آرای باطله اعتراض به دولت بود نه نظام و انقلاب!

به گزارش دیده بان ایران؛ احمدحسین فلاحی با بیان اینکه شرایط سخت معیشتی باعث ایجاد نارضایتی در جامعه شده است، اظهار کرد: «مردم هر روز شاهد افزایش قیمت در اقلام اولیه بودند و متأسفانه برای تهیه روغن، مرغ و تخم‌مرغ صف‌هایی شکل گرفت».

وی ادامه داد: «گلایه مردم به حدی رسید که از تغییر شرایط موجود مأیوس شدند و گفتند دولتی که نمی‌تواند مشکل مرغ را حل کند، آیا می‌تواند مسائل کلان کشور را برطرف کند؟»

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: «بخشی از آرای باطله انتخابات ریاست جمهوری اعتراض به وضع موجود است و این افراد اعتقاد به‌نظام و انقلاب دارند اما از عملکرد مدیران اجرایی گلایه‌مند هستند».

فلاحی با بیان اینکه رهبر انقلاب در فرمایشات خود فرمودند که مشکل عمده و نقد کشور فعلاً مشکل اقتصادی است، گفت: «دولت منتخب آقای رئیسی باید در گام اول یک آرامش نسبی در بازار ایجاد و آن را ساماندهی کند. با ایجاد ظرفیت‌های اشتغال و حمایت از تولید، کشور به‌تدریج به حالت عادی خود بازمی‌گردد».

وی اضافه کرد: «شرایط مردم به‌گونه‌ای است که روزهای پرالتهابی را می‌گذرانند و نگران گرانی و کمبود کالا در بازار هستند. آرامش روانی را باید به مردم برگردانیم».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر