کد خبر: 110955
A

فداحسین مالکی: نمکی مقصر اصلی افزایش مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان است/ دادستانی باید ورود کند

نماینده مردم زاهدان با بیان اینکه نمکی مقصر اصلی افزایش مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان است، خواستار ورود دادستانی به پرونده بررسی عملکرد وزیر بهداشت شد.

 فداحسین مالکی: نمکی مقصر اصلی افزایش مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان است/ دادستانی باید ورود کند

به گزارش دیده بان ایران؛ در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی فداحسین مالکی نماینده زاهدان در تذکر شفاهی خطاب به وزیر بهداشت، گفت: «جنابعالی اخیرا در نامه ای به وزیر بهداشت کشور هند اعلام آمادگی کرده اید تا از نظر تجهیزات بهداشتی و دارویی به مردم این کشور برای مقابله با کرونا کمک کنید.»

او افزود: "وزیر بهداشت، نیازی نیست به هند برود. سری به استان سیستان و بلوچستان بزنید و با ویروس هندی که وارد این استان شده مبارزه کنید و تجهیزات خود را در اختیار این استان قرار دهید."

عضو کیمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: «روزانه بیش از ۱۲۰۰ نفر از مردم سیستان و بلوچستان به کرونا مبتلا می‌شوند اما وزیر بهداشت حتی جواب تلفن استاندار را نمی دهد و مدیریتی بر ستاد کرونای استان ندارد.»

مالکی افزود: "نمکی ۶ ماه پیش قول داد تغییرات اساسی از نظر بهداشتی و درمانی در این استان صورت گیرد اما هنوز به وعده خود عمل نکرده است."

او تصریح کرد: «وزیر بهداشت مقصر اصلی افزایش مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان است. دستگاه قضایی باید به این موضوع ورود کند. دادستان زاهدان اخیرا ورودی به عملکرد وزیر بهداشت در این زمینه داشته است.»

منبع: خانه ملت

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر