کد خبر: 110979
A

سارا فلاحی: در دولت انقلابی احکام ستاد انتخاباتی نباید حکم زخم جمل، نهروان و صفین برای سهم خواهی باشد

نماینده انقلابی مجلس یازدهم ضمن مخالفت با سهم خواهی فعالان ستادهای انتخاباتی ابراهیم رئیسی با آنان هشدار داد که مسئله حضور در دولت انقلابی و سهم خواهی از آن را پیگیری نکنند وی در این باره گفت: در دولت انقلابی کسی برای قدرت مسابقه نمی دهد و قدرت برای قدرت نیست؛ در این گفتمان فرصت طلبان جایی نداشته و احکام های ستادهای انتخاباتی به عنوان زخم های جمل ها، نهروان ها و صفین های سیاسی علم نشده و با آنها سهم خواهی نمی شود؛ در این گفتمان قباله های سیاسی را دست نمی گیرند و در برابر امام جامعه نمی ایستند.

سارا فلاحی: در دولت انقلابی احکام ستاد انتخاباتی نباید حکم زخم جمل، نهروان و صفین برای سهم خواهی باشد

به گزارش دیده بان ایران، سارا فلاحی در نشست علنی صبح امروز(یکشنبه، 6 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، ملت ایران را کهنه سربازان همیشه در صحنه وطن دانست و گفت: مردمانی که تاریخ ستبر، سترگ و باعظمت مقاومت آنها، پرچم پرافتخار سرزمین ما بوده و هرگاه وطن زخم برداشته، دست با زانوان مقاوم آنها گرفته و بلند شده است؛ مردمانی که در بزنگاه های این سرزمین همواره میاندار و میدان دار بوده اند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی، 28 خرداد امسال را فصل دیگری از میدان‌داری مردم دانست و افزود: علیرغم اینکه از یک سو دشنه تحریم بر پهلو داشته و از سوی دیگر زخمی سوءتدبیری ها و بی کفایتی ها بودند اما به میدان آمدند و امروز فصل خدمت دولتی است که باید انقلابی بماند و برای انقلابی ماندن خود، باید تیغ نقد و نظارت مجلس انقلابی بر گلوی آن باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت انقلابی باید گفتمان انقلابی گری را در منزلت هژمونیک قرار دهد، عنوان کرد: گفتمانی که اساس آن عدالت محوری، معنویت گرایی و عقلانیت بوده و مرزهای هویتی آن با دروغ، دغل و ریاکاری و با بالا رفتن از دیوار بیت المال و با تاراج باور مردم مشخص بوده و امنیت، معنویت گرایی و منطق را مفصل بندی کرده و ولایت مدار است.

فلاحی ادامه داد: در این گفتمان کسی برای قدرت مسابقه نمی دهد و قدرت برای قدرت نیست؛ در این گفتمان فرصت طلبان جایی نداشته و احکام های ستادهای انتخاباتی به عنوان زخم های جمل ها، نهروان ها و صفین های سیاسی علم نشده و با آنها سهم خواهی نمی شود؛ در این گفتمان قباله های سیاسی را دست نمی گیرند و در برابر امام جامعه نمی ایستند.

عضو فراکسیون زنان مجلس اضافه کرد: در این گفتمان ایران برای همه ایرانیان بوده و نگاه حذفی و انحصارطلبی نداریم؛ در این گفتمان نمایندگان مردم ترجیح می دهند نماینده مردم باشند تا منصوب دولت و برای رفتن به کابینه با هم رقابت نمی کنند؛ در این گفتمان به زنان نگاه ابزاری و کالایی نمی شود و هویت مستقل دارند؛ زنان پیاده نظام هیچ گروه سیاسی نبوده بلکه سربازان وطن، انقلاب و ولایت هستند.

وی افزود: در این گفتمان مانند گفتمان پیامبر رحمت(ص) زنان هم مادر و هم همسر بوده و هم به قربانگاه دفاع از ولایت می روند. در این گفتمان اگر قرار است کسی فرار کند، نه مغزهای نخبگان است و نه سرمایه های ملت بلکه باید کسانی فرار کنند که مقاومت فعال مردم ایران را می خواهند به انتحار بکشانند؛ کسانی که فقط بلدند از دیوار باور و بیت المال بالا روند؛ کسانی که دروغ می گویند و هنری جز تاراج ندارند.

فلاحی اضافه کرد: در این گفتمان باید دیوارها فرو بریزد، دیوار میان مردم و مسئولان، دیوار میان فقرا و اغنیا؛ در این گفتمان باید همه ما سربازان وطن باشیم.

رئیس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به دولت انقلابی آینده خاطرنشان کرد: مردم به شما اعتماد کرده اند؛ ممکن است دیگر فرصتی نباشد تا مردم سخاوتمندانه به ما اعتماد کنند پس فارغ از هیاهوهای سیاسی، دغل کاری سیاسیون به معیشت مردم، اقتصاد، پول ملی، تورم، زنان بی سرپرست، جوانان بیکار بیاندیش و شعارهای خود را به مرحله شعور برسان و پاسدار خون شهیدانی باش که بدون چشمداشت به میدان آمدند

منبع: خانه ملت

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر