کد خبر: 111009
A

پیشگوی مشهدی، اصولگرایان را به جان هم انداخت /ادامه جدال بین سلیمی نمین و قاضی زاده هاشمی بر سر وعده یک پیشگو

یکی از حواشی چند روز اخیر بین نیروهای انقلابی کشور، بگومگوی بین امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی و عباس سلیمی‌نمین استماجرا نیز از آنجا شروع شد که سلیمی‌نمین در مصاحبه‌ای از پشت‌پرده کاندیداتوری قاضی‌زاده‌هاشمی گفت و دلیل ماندن قاضی‌زاده‌هاشمی تا پایان رقابت‌ها و کنارنکشیدن او را اظهارات پیشگویی در مشهد دانست.

پیشگوی مشهدی، اصولگرایان را به جان هم انداخت /ادامه جدال بین سلیمی نمین و قاضی زاده هاشمی بر سر وعده یک پیشگو

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شرق نوشت؛ یکی از حواشی چند روز اخیر بین نیروهای انقلابی کشور، بگومگوی بین امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی و عباس سلیمی‌نمین است که به تیتر بسیاری از کانال‌های تلگرامی تبدیل شده است. ماجرا نیز از آنجا شروع شد که سلیمی‌نمین در مصاحبه‌ای از پشت‌پرده کاندیداتوری قاضی‌زاده‌هاشمی گفت و دلیل ماندن قاضی‌زاده‌هاشمی تا پایان رقابت‌ها و کنارنکشیدن او را اظهارات پیشگویی در مشهد دانست که به او گفته بود حتما رئیس‌جمهور خواهد شد! سلیمی‌نمین گفته بود: «به آقای قاضی‌زاده‌هاشمی آن‌قدر این مطلب را القا کرده بودند که قطعا ایشان رئیس‌جمهور خواهد شد! مثل آقای احمدی‌نژاد که برخی از پیشگوها سراغش می‌رفتند و چنین حرف‌هایی می‌زدند، یک پیشگو هم در مشهد به آقای قاضی‌زاده‌هاشمی این مطلب را گفته بود که تو قطعا رئیس‌جمهور می‌شوی و به همین دلیل به درخواست برخی از نمایندگان که از او خواسته بودند کنار برود، برخورد بسیار تند و غیرمؤدبانه داشت؛ چراکه تصور کرده بود او قطعا رئیس‌جمهور می‌شود».

قاضی‌زاده‌هاشمی اما همان‌طور که انتظار می‌رفت، در برابر این ادعا سکوت نکرده و ضمن تکذیب آن نوشت: «سلیمی‌نمین پیش‌بینی کرده بود انصراف می‌دهم، حالا که تا آخر ماندم شایعه‌ می‌سازد که با پیشگوها در ارتباط بودم!». این‌جانب ضمن تکذیب قطعی موارد مطرح‌شده ازسوی آقای سلیمی‌نمین، ایشان و همه دلسوزان را به اخلاق و تقوا توصیه می‌کنم .

به گزارش دیده بان ایران؛ شرق در ادامه این مطلب نوشته است؛ این سخنان قاضی‌زاده اما با واکنش دیگری ازسوی سلیمی‌نمین همراه شد. او در نامه‌ای نوشت: «‌یادآور می‌شوم خطاب من در موضوع ما نحن و فیه، آن پیشگوی مشهدی بود و اگر در این وادی اعتراضی مسموع باشد، از جانب ایشان است. بر کسی پوشیده نیست در جریان رقابت‌های انتخاباتی، البته افرادی به نامزدها مراجعه کرده با قصد انتفاع وعده‌هایی می‌دهند و دورنماهایی ترسیم می‌کنند، اما امیدوارم ورودتان به عرصه نامزدی ریاست‌جمهوری با ارزیابی دقیق توانمندی‌هایتان صورت گرفته باشد».

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر