کد خبر: 111050
A

سخنگوی سپاه: دشمن می‌گوید مشارکت در انتخابات ایران کم بوده، اما ملت ما فریب آنها را نمی‌خورد

سخنگو و مسوول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بنا بر هدفگذاری، دشمن قرار بود با سه سال فشار اقتصادی و تحریم به نتیجه که همان براندازی نظام جمهوری اسلامی است برسد اما با پایداری ملت ایران این هدف محقق نشد و اکنون دشمن ناامید شده است.

سخنگوی سپاه: دشمن می‌گوید مشارکت در انتخابات ایران کم بوده، اما ملت ما فریب آنها را نمی‌خورد

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سخنگو و مسوول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بنا بر هدفگذاری، دشمن قرار بود با سه سال فشار اقتصادی و تحریم به نتیجه که همان براندازی نظام جمهوری اسلامی است برسد اما با پایداری ملت ایران این هدف محقق نشد و اکنون دشمن ناامید شده است.

سردار پاسدار رمضان شریف روز دوشنبه در آیین گرامیداشت شهدای هفتم تیر که در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، افزود: دشمن بر این باور بود که اگر پس از سه سال نتواند نظام جمهوری اسلامی را براندازد، دیگر نباید این نقشه را ادامه دهد و باید راه دیگری برای دشمنی با ایران انتخاب کند.

وی ادامه داد: بیش از ۴۰ سال دشمنی دشمنان نظام و انقلاب، تجربه ارزشمندی را در اختیار ما قرار داده است تا با مرور آن بتوان بر نقشه‌های آینده آن نیز پیروز شد.

شریف با بیان اینکه مناسبت‌های تاریخی فرصت‌های طلایی است تا با ترسیم چهره دشمن نسل جوان را نسبت به نقشه‌های آن آگاه کرد، اظهار داشت: ما از شرایط بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون باید به خوبی چهره و برنامه‌های دشمن را ترسیم کنیم و آن را به نسل جوان ارائه دهیم تا تصویر غیرواقعی و وارونه‌ای که دشمن در فضای مجازی از خود ارائه می‌دهد، را خنثی کنیم.

سخنگو و مسوول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر ضرورت تبیین چهره منافقین در طول ۴۰ سال گذشته تاکید کرد و گفت: منافقین ۱۷ هزار نفر از مردم و مسوولان کشور را برای قدرت‌طلبی، شهرت‌طلبی، خوش‌خدمتی برای بیگانگان و دست‌یابی به قدرت نامشروع ترور کردند و همکار صدام جنایتکار شدند و در هر مقطعی در دشمنی با کشور عرض‌اندام کردند و امروز نیز در حوزه فضای مجازی فعال شده‌اند.

شریف خاطر نشان کرد: با وجود این همه دشمنی، مردم ایران به خوبی آنها را می شناسند اما تعجب اینجاست که کسانی که داعیه‌دار حقوق بشر در دنیا هستند چرا با آنها رفت و آمد دارند و به آنها مشورت می‌دهند.

وی افزود: رژیم اشغالگر اسرائیل عنوان می‌کند که می‌تواند از طریق این سازمان و سلطنت‌طلب‌ها اسرار علمی کشور را به سرقت ببرد.

شریف با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، علت محبوبیت این سردار شهید را جانفشانی در برابر سربلندی انقلاب و ملت ایران دانست و گفت: این در حالی است که برخی برای رسیدن به مناصب دنیا، چشمان خود را روی واقعیات می‌بندند از همین رو ضروری است تا می‌توان در تبیین وقایع به ویژه برای نسل جوان از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کرد.

سخنگو و مسوول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بمباران رسانه‌ای را از تهدیدات دشمن علیه نسل جوان عنوان کرد و گفت: با توجه به گذشته چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی و نسل های جدید، ۵۰ میلیون نفر از جمعیت کشور در سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی حضور نداشتند که باید از فرصت‌های طلایی استفاده کرد و برای نسل جوان تبیین کرد که رفتار منافقین در دهه ۶۰ همانند و حتی بدتر از داعش بود.

شریف با طرح این سوال که، امروز رسانه‌های دشمن نظیر اینترنشنال که تمام منابع مالی آن توسط سعودی‌ها تامین می‌شود چگونه می‌توانند برای مردم ما دلسوزی می‌کنند؟، ارتقای سواد رسانه‌ای را راهکار مقابله با بمباران رسانه‌ای دشمن اعلام کرد و گفت: در انتخابات اخیر شاهد پیچیده‌ترین طراحی رسانه‌ای سلطه دشمن بودیم تا ملت ما را از حضور در پای صندوق رای مایوس کند اما با سربلندی و افتخار به برکت درایت رهبر و مقاومت جانانه ملت در سال‌های اخیر، تمامی این توطئه دشمنان را نقشه بر آب کرد.

شریف با بیان اینکه آمریکا به تمام معنا در منطقه خاورمیانه شکست خورده است، افزود: حضور باشکوه و انتخاب معنادار مردم در انتخابات اخیر فرصتی است برای مسوولان خدوم و ملت که قدر این فرصت تاریخی را بدانند.

وی خاطر نشان کرد: امروز دشمن در بدترین شرایط قرار دارد و باید این مقطع طلایی را قدر دانیم و به ملت فهیم و ولایتمدار خدمت جانانه ارائه دهیم تا وظیفه خود را در قبال این ملت مقاوم ادا کرده باشیم چرا که همه چیز برای یک جهش موفق مهیا است.

شریف افزود: هر چند بهانه‌های دشمن تمامی ندارد و امروز می گوید مشارکت در انتخابات ایران کم بوده است اما ملت ما فریب آن را نمی‌خورد و شکوه و عظمت حضور خود را بارها نشان داده است.

سخنگو و مسوول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به تولید واکسن داخلی گفت: صحنه تزریق واکسن به رهبر انقلاب جلوی دوربین‌ها، فصل جدیدی از امید، نشاط، طراوت و توانمندی علمی را رقم زد.

شریف افزود: همان‌طور که نقشه‌های دشمن در حوزه جنگ نظامی و نفوذ به پایان رسیده است، امروز فصل توانمندی دشمن در حوزه رسانه‌ای در ناامیدسازی مردم نیز به طور تقریبی در حال پایان است و افکار عمومی به ویژه جوانان، جریان‌سازی خبری آنها را نمی‌پذیرند به شرط اینکه لباس جهاد را به تن داشته باشیم.

وی در پاپان خاطر نشان کرد: تلاش کنیم دولت و رییس‌جمهوری منتخب را برای رضای خدا، پیشرفت کشور و ارتقای شان و منزلت مردم و رفاه و آسایش و فضای مفرح در جامعه حمایت کنیم.

هفتم تیرماه ۱۳۶۰ در انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، علاوه بر آیت‌الله شهید بهشتی رییس دیوان عالی کشور، تعداد از وزرای کابینه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به شهادت رسیدند.

در این فاجعه "رحمان استکی" نماینده مردم شهرستان شهرکرد در مجلس شورای اسلامی شهید شد.

خانواده شهید رحمان استکی ۲ شهید دیگر نیز تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر