کد خبر: 111056
A

نماینده مجلس: بروکراسی اداری واقعا مردم ما را خسته کرده است

نماینده مردم سیرجان در مجلس گفت: برای حل مشکلات کشور نیازمند مدیران میدانی و جسور در انجام وظایفشان هستیم که البته سیستم نظارتی نیز برای بهبود وضعیت باید فعال‌تر عمل کند.

نماینده مجلس: بروکراسی اداری واقعا مردم ما را خسته کرده است

به گزارش دیده بان ایران؛ شهباز حسن‌پور بیگلری نماینده مردم سیرجان در مجلس یازدهم گفت: مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی حمایت خود از نظام و مسئولان را اعلام کردند و امروز نوبت خدمتگذاری به آنهاست.

وی افزود: ما برای بهبود وضعیت مردم در دولت آینده نیاز به مدیرانی جسور و پرانرژی در امور اجرایی و همچنین در حوزه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری داریم.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علاوه بر این باید استفاده از ظرفیت‌های داخلی برای پیشبرد امور و بهبود وضعیت به ویژه در حوزه مسائل معیشتی باید در دستور کار مدیران دولت آینده قرار گیرد؛ چراکه حل بسیاری از مشکلات از مسیر استفاده از توان داخلی چه در حوزه نیروی انسانی و چه در حوزه‌های دیگر می‌گذرد.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که امروز مردم ما را رنج می‌دهد، بروکراسی اداری است که این مسأله واقعا مردم ما را خسته کرده و باید فکری برای رفع آن شود. همچنین مدیران دولت آینده باید مدیرانی میدانی باشند و از نزدیک مشکلات مردم را ببینند؛‌ چراکه مدیر پشت میزنشین نمی‌تواند مشکلات امروز مردم را حل کند.

وی افزود: موضوع مهم بعدی بحث نظارت بر مدیران است، سیستم نظارتی ما باید فعال شود، ما دستگاه‌های نظارتی داریم اما نیازمند فعالیت دقیق آنها هستیم و باید سیستم نظارتی برای انجام هر چه بهتر امور اجرایی فعال‌تر عمل کند.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از مسائل مهمی که باید در دولت بعد مدنظر قرار گیرد تفویض اختیارات به استان‌هاست. امروز مردم در استان‌ها و شهرستان‌ها به دستگاه‌های مختلف برای پیگیری کارهایشان مراجعه می‌کنند اما با این پاسخ مواجه می‌شوند که ما اختیاری نداریم و کاری نمی‌توانیم بکنیم. این وضعیت خستگی مردم و مشکلات آنها را بیشتر می‌کند، لذا باید با تفویض اختیار به استان‌ها زمینه خدمت هر چه بیشتر به مردم را فراهم کرد؛ چراکه این گونه نمی‌شود که دستگاه اجرایی باشد اما مشکلات مردم را نتواند حل کند و مردم از شهرستان‌ها برای پیگیری‌ کارهایشان به ناچار مجبور باشند تا به مرکز بروند./ فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر