کد خبر: 111059
A

نماینده مجلس: وزارت کشور شیرینی انتخابات را کم کرد

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: با وجود همه سوء مدیریت‌ها و مشکلات معیشتی شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات 28 خرداد بودیم.

نماینده مجلس: وزارت کشور شیرینی انتخابات را کم کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات 28 خرداد گفت:‌با وجود سوء مدیریت‌ها و مشکلات معیشتی مردم با حضور در انتخابات 28 خرداد حمایت خود از نظام و در صحنه حاضر بودنشان را نشان دادند.

وی افزود: مردم به وظیفه خود عمل کردند و از این پس نوبت مسؤولان در سطح ملی و همچنین پارلمان‌های محلی است تا در جهت کاهش مشکلات مردم اقدام کنند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مردم به خاطر سوء مدیریت‌ها سفره‌هایشان کوچک شده و دیگر نباید این وضعیت ادامه پیدا کند و باید اقدامات لازم برای ایجاد گشایش‌های اقتصادی در کشور انجام شود.

یوسفی خاطرنشان کرد: متأسفانه سوء مدیریت‌ها در بحث اجرای انتخابات شیرینی آن را کم کرد و ما شاهد عملکرد ضعیف وزارت کشور در این موضوع بودیم.

وی افزود: به عنوان مثال در استان خوزستان که در مورد انتخابات شوراها که به صورت الکترونیکی برگزار می‌شد و بنا بود در  نیمی از شعب این استان انتخابات شوراها به صورت الکترونیکی برگزار شود بخشی از کارت‌های الکترونیکی مربوط به انتخابات ساعت 2 بعدازظهر روز جمعه و پس از گذشت 7 ساعت از آغاز زمان انتخابات به شعب تحویل داده شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: در بحث شمارش آراء هم این کار بین 5 روز تا یک هفته در مورد انتخابات شوراها به طول انجامید که همه این‌ها از سوء مدیریت در اجرای انتخابات حکایت دارد.

وی افزود: ما در مجلس به طور جد پیگیر این موضوع خواهیم بود و مسأله مورد رسیدگی و پیگیری قرار خواهیم داد.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر