کد خبر: 111099
A

آقای کرباسچی؛ آیا لاریجانی هم گزینه جبهه اصلاحات بود که ردصلاحیت شد؟

این روزها که کمی از انتخابات عجیب و سرد ریاست جمهوری گذشته‌ایم کم کم فعالین ستادی و سیاسی به تحلیل وقایع رخ داده و یا ارائه تحلیل‌هایی که از مراکز خاص دریافت کرده‌اند؛ می‌پردازند.

آقای کرباسچی؛ آیا لاریجانی هم گزینه جبهه اصلاحات بود که ردصلاحیت شد؟

به گزارش دیده بان ایران؛ این روزها که کمی از انتخابات عجیب و سرد ریاست جمهوری گذشته‌ایم کم کم فعالین ستادی و سیاسی به تحلیل وقایع رخ داده و یا ارائه تحلیل‌هایی که از مراکز خاص دریافت کرده‌اند؛ می‌پردازند.

در همین روزها مکرر و از منابع مختلف شنیده بودیم علت رد صلاحیت تمامی کاندیداهای جبهه اصلاحات رای بالای اعضای جبهه به مصطفی تاجزاده بوده است.
این زمزمه ابتدا از میانه‌روهایی شروع شد که منافعشان در گرو مواضعشان است و هرگز در فضای سیاسی کالای اختصاصی برای عرضه نداشتند.

در همین رابطه بخوانید:

کرباسچی: دلیل ردصلاحیت جهانگیری، پزشکیان و شریعتمداری، «تاجزاده» بود/ این آقا هر شب دارد صحبت می‌کند چه راهکاری دارد؟ فقط حرف بزند؟

 

منبع ادعایشان یکی از اعضای شورای نگهبان بود و در محافل و گعده‌های مختلف این سخن را به شورای نگهبان منتسب می‌کردند. پس از این که شایعه خوب جا افتاد حالا برخی احزاب و چهره‌های متنفذشان نیز آن را بر سر دست گرفته و تلاش می‌کنند عامل گناه بزرگ ردصلاحیت‌ها را در جبهه خودی پیدا و معرفی کنند.

اینکه چگونه می‌توان اصلاح‌طلب بود و همزمان ضمن دفاع زیرپوستی از نظارت استصوابی دلیل تیغ غیرقانونی عدم احراز صلاحیت را هم عملکرد جبهه اصلاحات نامید کار سختی است که این روزها برخی در حال انجام دادن آن هستند.

این دوستان و عزیزان اصلاح‌طلب کافی است به یک پرسش پاسخ دهند: آیا علی لاریجانی هم جزو کاندیداهای اصلاح‌طلب بود که به خاطر معرفی تاجزاده توسط جبهه اصلاحات رد شده باشد؟

این هم از رازهای این انتخابات است که چگونه عده‌ای پروژه سفیدنمایی نظارت استصوابی را کلید زدند؟ شاید دستخوش این اقدامات را همانطور که در عبدالله گنجی در سرمقاله چند روز قبل روزنامه جوان وعده داده بود؛ بگیرند.

منبع: امتداد

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر