کد خبر: 111108
A

نماینده مجلس: سهم خواهی افراد از «رئیسی» باید ممنوع باشد

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در میدان و صحنه بودن و همراه با مردم گام برداشتن از ویژگی های مهمی است که وزرای یک کابینه کارآمد باید از آن برخوردار باشند.

نماینده مجلس: سهم خواهی افراد از «رئیسی» باید ممنوع باشد

به گزارش دیده بان ایران؛ علی حدادی درباره ویژگی های لازم برای تشکیل کابینه کارآمد در دولت سیزدهم، بیان کرد: یکی از نکات مهمی که در تشکیل کابینه دولت آینده مهم است، ممنوع بودن سهم خواهی افراد می باشد. باید از افراد پاکدست، شجاع و آشنا به امور وزارت خانه در تشکیل کابینه دولت سیزدهم استفاده شود.

وی در ادامه اظهار کرد: باور به مردم یک ویژگی مهمی است که وزرای کابینه باید آن را داشته باشند. در میدان و صحنه بودن و همراه با مردم گام برداشتن از دیگر ویژگی هایی است که وزرای یک کابینه کارامد باید از آن برخوردار باشند.

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ ،نظر آباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وزرای کابینه باید به معنای واقعی همراه با مردم باشند. هر یک از افرادی که به عنوان وزیر معرفی می شوند باید اولویت بندی برای امور وزارتخانه مربوطه داشته باشند.

حدادی در پایان تاکید کرد: مهم ترین مولفه دولت کارآمد و انقلابی باور به توانمندی جوانانی است که در بدنه دولت می توانند حضور یافته و کارآمدسازی را نهادینه کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر