کد خبر: 111118
A
دیده بان ایران:

«خادم» گزینه رئیسی برای وزارت ورزش و جوانان است

امیررضا خادم که سابقه ی حضور در جام جهانی کشتی و رقابت های المپیک و به دنبال آن کسب مدال را در کارنامه ورزشی خود دارد در پست های سیاسی مختلفی مثل معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش، نماینده ی تام الاختیار وزارت ورزش و هم چنین مسئول پیگیری خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فعالیت داشته و همواره از او به عنوان یکی از پرکارترین ورزشکاری که در عرصه سیاست پا گذاشته یاد می شود.

«خادم» گزینه رئیسی برای وزارت ورزش و جوانان است

به گزارش دیده بان ایران؛ در فاصله چند هفته مانده تا برگزاری مراسم های رسمی برای آغاز بکار «سیدابراهیم رئیسی» به عنوان رئیس دولت سیزدهم خبرهای رسیده حاکی از این است که تاکنون با برخی از گزینه ها برای وزاتخانه هایی که حساسیت چندانی ندارند آغاز شده است.

در همین بین شنیده های خبرنگار دیده بان ایران حاکیست که ابراهیم رئیسی قصد دارد تا «امیررضا خادم» را به عنوان گزینه وزارت ورزش و جوانان به مجلس معرفی کند.

گفتنی است آقای خادم که سابقه همکاری با دو وزیر این وزارتخانه در دولت حسن روحانی را دارد طی روزهای گذشته با حضور در بهارستان با «محمدباقر قالیباف» دیدار و تبادل نظر داشته است.

امیررضا خادم که سابقه ی حضور در جام جهانی کشتی و رقابت های المپیک و به دنبال آن کسب مدال را در کارنامه ورزشی خود دارد در پست های سیاسی مختلفی مثل معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش، نماینده ی تام الاختیار وزارت ورزش و هم چنین مسئول پیگیری خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فعالیت داشته و همواره از او به عنوان یکی از پرکارترین ورزشکاری که در عرصه سیاست پا گذاشته یاد می شود.

 

 

منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر