کد خبر: 111206
A
دیده بان ایران:

ارگان رسانه ای جبهه پایداری: دولت روحانی دارد برخی «اسناد خاص» را از پاستور خارج می کند

سایت رجانیوز، ارگان رسانه ای جبهه پایداری با انتشار خبری مدعی شده است که طی روزهای اخیر بخشی از اسناد خاص درون نهاد ریاست جمهوری و برخی بخش‌های دیگر دولت، به طرز نامعلومی در حال نقل و انتقال به مکان‌هایی نامشخص است.

ارگان رسانه ای جبهه پایداری: دولت روحانی دارد برخی «اسناد خاص» را از پاستور خارج می کند

به گزارش دیده بان ایران؛ سایت رجانیوز، ارگان رسانه ای جبهه پایداری با انتشار خبری مدعی شده است که طی روزهای اخیر بخشی از اسناد خاص درون نهاد ریاست جمهوری و برخی بخش‌های دیگر دولت، به طرز نامعلومی در حال نقل و انتقال به مکان‌هایی نامشخص است.

 
این رسانه نوشت: این اتفاق که بسیار بعید است بدون اطلاع مسئولین دولتی در حال انجام باشد، در حالی صورت می‌گیرد که مقامات مرتبط که طبعا پس از افشای چنین خطای بزرگی باید پاسخگو باشند، یک به یک در حال بازنشستگی و جدا شدن از بدنه دولت در روزهای پایانی هستند. برخی از این افراد که سابقه طولانی در همراهی با بخش امنیتی دولت دارند، سابقه دستگیری بستگان درجه یک خود در خصوص مفاسد اقتصادی را نیز در کارنامه دارند!
 
رجانیوز همچنین توصیه کرده است که: نهادهای نظارتی باید با دقت بیشتری روزهای پایانی دولت و خداحافظی‌های مشکوک یاران قدیمی دولت را زیر نظر داشته باشند تا ماجرای پاک شدن رد برخی مفاسد امنیتی و اقتصادی که تجربیات قبلی آن وجود دارد، مجددا تکرار نشود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر