کد خبر: 111215
A

خاطرات آیت الله هاشمی، ۸ تیر ۱۳۷۷/ بعد از قدم زدن در کنار دریا گزارش‌ها را توسط کامپیوتر سیار دیدم

در خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی، ۷ تیر ۱۳۷۷ آمده است: بعد از نماز صبح، در ساحل دریا قدم زدم. منظره طلوع آفتاب در دریا خیلى زیباست. در خاطرات هاشمی نکته جالب استفاده رئیس جمهور پیشین ایران در دهه ۷۰ از لپ‌تاپ است

خاطرات آیت الله هاشمی، ۸ تیر ۱۳۷۷/ بعد از قدم زدن در کنار دریا گزارش‌ها را توسط کامپیوتر سیار دیدم

به گزارش دیده بان ایران؛ در خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی، ۷ تیر ۱۳۷۷ آمده است: بعد از نماز صبح، در ساحل دریا قدم زدم. منظره طلوع آفتاب در دریا خیلى زیباست. تا عصر هم با مطالعه و قدم زدن و سرگرمى با لیلى، دختر یاسر گذشت. گزارش‌هاى کامپیوترى را هم توسط کامپیوتر سیار [= لپ‌تاپ] که از طریق خط تلفن پُر مى‌کنند، دیدم. مشاجره قلمى دو خط چپ و راست که موضع‌شان را عوض‌کرده، ادامه دارد. آقاى افشار، [مدیرکل تشریفات مجمع] آمد و برنامه مراجعت به تهران، براى ملاقات با نخست‌وزیر ایتالیا را آورد.

تشکیل جلسه شوراى امنیت [سازمان ملل]، براى رسیدگى به شکایت اتحادیه عرب در خصوص برنامه گسترش بخش یهودى‌نشین بیت‌المقدس شرقى و مخالفت آمریکا، مسأله مهم روز است و ممکن است، تشنج سیاسى بین اعراب و آمریکا ایجاد کند و اختلافات شدید بین [بنیامین نتانیاهو]، نخست‌وزیر و [عزر وایزمن]، رییس‌جمهور اسراییل، مشکل جدید اسراییل است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر