کد خبر: 111227
A

روایت همتی از دیدارش با ابراهیم رئیسی/ دراین جلسه خبری از تهمت ها و تخریب ها نبود

نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کردند.

روایت همتی از دیدارش با ابراهیم رئیسی/ دراین جلسه خبری از تهمت ها و تخریب ها نبود

به گزارش دیده بان ایران؛  عبدالناصر همتی رشته توئیتی درباره دیدار امروز سیدابراهیم رئیسی با سایر نامزدهای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نوشت:

صبح امروز ۹ تیرماه ۱۴۰۰ به دعوت رئیس جمهور منتخب، به اتفاق بقیه نامزدهای انتخاباتی با ایشان دیدار و مذاکره کردیم. دراین جلسه خبری از تهمت ها و تخریب ها نبود و فرصتی شد دغدغه‌های کلان سیاست‌گذاری مبتنی بر علم اقتصاد را که در جریان رقابتهای انتخاباتی مطرح کرده بودم، مجددا طرح کنم.

‌برنامه های کوتاه مدت برای تأمین ارز کالاهای اساسی وضروری، چاره جویی درخصوص کسری بودجه ۱۴۰۰، کنترل نقدینگی وتورم ناشی از آن موضوعاتی است که اگر چاره‌جویی نشود در ماه‌های آینده به معضل اصلی کشور بدل خوداهد شد.

‌در میان مدت نیز ضرورت چاره جویی برای تعارض منافع در کشور مطرح است؛ گروههای ذینفعی بدون پرداخت مالیات در اقتصاد تسلط دارند، بطوری که ۵۰ درصد تولید ناخالص داخلی عملا از چتر مالیاتی خارج است و باید با اصلاح ساختارهای اقتصادی به سرعت برای این مشکل چاره‌اندیشی شود.

‌در سطح کلان هم حکمرانی اقتصادی مبتنی بر شفافیت، اصلاح ساختار اقتصادی که متاسفانه در چند دهه سلطه مالی بر سیاست پولی حاکم کرده و تورم ساختاری را تداوم بخشیده مطرح و خواستار اقدام اقای رئیسی در چارچوب یک عزم ملی برای حل آن شدم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر