کد خبر: 111296
A

مگر اینترنت هم به صدا و سیما مربوط می شود؟

رئیس صدا و سیما گفته است که کشور ما باید اینترنت خودش را داشته باشد. از خودمان پرسیدیم مگر اینترنت هم به صدا و سیما مربوط می شود که رئیس آن بخواهد درباره آن حرف بزند، ولی بعد با خودمان گفتیم حتما رئیس صداوسیما تمام کارهایش را در صداوسیما انجام داده و الان فقط مانده است کارهای بقیه مسئولان مثلا کارهای وزیر ارتباطات را انجام دهد.

مگر اینترنت هم به صدا و سیما مربوط می شود؟

به گزارش دیده بان ایران؛ رئیس صدا و سیما گفته است که کشور ما باید اینترنت خودش را داشته باشد. از خودمان پرسیدیم مگر اینترنت هم به صدا و سیما مربوط می شود که رئیس آن بخواهد درباره آن حرف بزند، ولی بعد با خودمان گفتیم حتما رئیس صداوسیما تمام کارهایش را در صداوسیما انجام داده و الان فقط مانده است کارهای بقیه مسئولان مثلا کارهای وزیر ارتباطات را انجام دهد.

اصلا بیایید فرض کنیم فرمان اینترنت را هم دست صداوسیما بدهیم، با شناختی که ما از صداوسیما داریم، حدس می زنیم اگر فرمان اینترنت به دست این سازمان بیفتد شاهد اتفاقات زیر خواهیم بود:

صدا و سیما معتقد است برخی از سکانس های برخی فیلم های خارجی باید حذف شود، پس اگر به یک سایت دانلود فیلم رفتید و بلافاصله پس از اینکه تیتراژ اول فیلم تمام شد، تیتراژ پایان فیلم شروع شد تعجب نکنید، چون صلاح نبوده است شما آنچه را بین تیتراژ اول و آخر فیلم اتفاق افتاده است، ببینید، البته شاید هم این اتفاق نیفتد و بین دو تیتراژ چند تا آگهی ببینیم که به محتوای فیلم لطمه وارد
نشود!

برنامه های صدا و سیما به ویژه همین شبکه4 این قدر جذاب است که سینماهای کشور همگی با رکوردی عجیب دست وپنجه نرم می کنند و ملت فقط و فقط برنامه های جذاب تلویزیون را نگاه می کنند، البته کارشناسان می گویند همان هایی هم که شبکه های اصلی داخلی را نگاه نمی کنند، مشتری برنامه های شبکه های استانی هستند، بنابراین اگر مدیریت اینترنت هم دست صدا و سیما بیفتد، دیگر کسی به اینترنت ماهواره ای این قبیل فناوری ها نیاز نخواهد داشت.

هم اکنون شما وارد هر کانالی یا صفحه ای در شبکه های اجتماعی بشوید بین هر چند تا پست یک پست تبلیغاتی هم مشاهده می کنید، اما اگر فرمان دست صدا وسیما بیفتد، می بینید بین هر چند تا پست تبلیغاتی هم یک پست مرتبط وجود دارد خب چی از این بهتر شاید یکی از این تبلیغ ها به درد خورد.

اگر مدیریت اینترنت دست صداوسیما بیفتد، به احتمال زیاد زمانی که دنبال فیلمی برای دانلود کردن هستیم، انتخاب های زیادی خواهید داشت، مثلا دانلود سریال پایتخت، دانلود باز پخش سریال پایتخت، دانلود باز پخش سوم سریال پایتخت و... .

وقتی شما بخواهید استعلام کنید تا بفهمید چه مقدار از حجم اینترنتتان باقی مانده است، پیامکی با محتوای تعداد تبلیغات مشاهده نشده شما در ماه به گوشی تان ارسال می شود تا در کوتاه ترین فرصت برگردید و تبلیغاتی را مشاهده کنید که رد کردید.

منبع: شهرآرا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر