کد خبر: 111319
A

عضو هیئت رئیسه مجلس: رئیسی برای چیدن کابینه اش نباید دنبال «آدم سیاسی» باشد/ مجلس قصد اذیت کردن دولت جدید را ندارد

عضو هیئت رئیسه مجلس در توصیه به رئیسی گفت: برای کابینه دنبال چهره سیاسی نرویم بلکه باید به دنبال افراد کاربلد و کارشناس باشیم و مجلس هم در این موضوع کمک می‌کند تا بتوانند کشور را به خوبی اداره کنند. مجتبی یوسفی خاطر نشان کرد: رویه مجلس در قبال دولت ابراهیم رئیسی متفاوت است و قصد اذیت کردن کابینه جدید را ندارد

عضو هیئت رئیسه مجلس: رئیسی برای چیدن کابینه اش نباید دنبال «آدم سیاسی» باشد/ مجلس قصد اذیت کردن دولت جدید را ندارد

به گزارش دیده بان ایران؛ مجتبی یوسفی عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی در رابطه با موضع مجلس با دولت آینده، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی از دولت آینده انتظار دارد که به سمت لایحه برود، زیرا دولت مجری هست و می‌خواهد قوانین را اجرا کند از این نیاز است که خود دولت اقدام کند.

وی ادامه داد: دومین موردی که مجلس می‌تواند به دولت کمک کند در زمینه چینش و معرفی وزراست و با توجه به شناختی که از آقای رئیسی هست این احتمال وجود دارد که کابینه‌ای کارآمد و با برنامه‌ای را به مجلس معرفی کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: مجلس قصد اذیت کردن کابینه جدید را ندارد یعنی وزیری که برگزیده می‌شود باید با برنامه یعنی برنامه‌ای که طبق اسناد بالادستی نظام و سیاست‌های کلی ابلاغیه مقام معظم رهبری باشد.

یوسفی تصریح کرد: برای کابینه دنبال چهره سیاسی نرویم بلکه باید به دنبال افراد کاربلد و کارشناس باشیم و مجلس هم در این موضوع کمک می‌کند تا بتوانند کشور را به خوبی اداره کنند.

وی در پاسخ به این سوال که این شائبه وجود دارد که مجلس احتمال دارد با دولت همراهی کند بیان کرد: اصلا چنین چیزی نیست و نمایندگان مجلس منافع شخص را جایگزین منافع ملی نخواهند کرد، زیرا مردم با هزاران امید انتخاب کرده اند و از این رو این اعتماد را خدشه دار نخواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر