کد خبر: 111424
A

دهمرده: آقای روحانی قبل از کرونا هم قیمت دلار بالای ۵ هزار تومان بود

نماینده مردم زابل در مجلس گفت: ربط دادن گرانی دلار به موضوع کرونا و جنگ اقتصادی به دنبال خروج آمریکا از برجام از سوی آقای رئیس‌جمهور، فرافکنی است.

دهمرده: آقای روحانی قبل از کرونا هم قیمت دلار بالای ۵ هزار تومان بود

به گزارش دیده بان ایران؛ حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور در بحث گرانی دلار گفت: اینکه آقای رئیس جمهور گرانی قیمت دلار را به کرونا و جنگ اقتصادی به دنبال خروج آمریکا از برجام ربط می‌دهد، یک نوع فرافکنی و فرار به جلو است.

وی افزود: اینکه اقای رئیس جمهور عنوان می‌کند اگر کرونا و جنگ اقتصادی نبود قیمت دلار در 5 هزار تومان می‌ماند، باید گفت که پیش از کرونا و پیش از شروع جنگ اقتصادی هم قیمت دلار بالای 5 هزار تومان بود.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علاوه بر این کرونا حدود یک سال و نیم است که گریبانگیر کشور شده و در این یک سال و نیم هم دلار 5 هزار تومان نبوده است.

دهمرده خاطرنشان کرد: از سوی دیگر کرونا اگر تأثیر منفی بر اقتصاد داشته، تنها محدود به کشور ما نبوده و کل جهان را شامل شده است و این طور نیست که ما بتوانیم خود را از سایر کشورها مستثنا بدانیم و بر ما هم تأثیر می‌گذارد و نمی‌توان گفت که اگر کرونا نبود چنین و چنان می‌شد.

وی افزود: راه حل بهبود وضعیت اقتصادی کشور تکیه بر توان داخلی است و وقتی اینقدر مسائل به خارج از کشور ربط داده شود، طبیعی است که شکننده می‌شود و با یک تحریم آسیب می‌بیند و دوام اقتصاد کشور از مسیر تکیه بر توان داخلی می‌گذرد./ فاری

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر