کد خبر: 111454
A

نوری قزلجه: نباید واکسیناسیون را منوط به تولید داخل کنیم/ باید واکسن وارد کنیم و واکسیناسیون را انجام دهیم

نماینده مجلس یازدهم باتاکید بر اینکه در ایران واکسیناسیون باید سرعت بیشتری داشته باشد تاکید کرد که مخالف طرح «ساماندهی و صیانت فضای مجازی» است و این طرح راه ویدیو و ماهواره را در پیش دارد.

نوری قزلجه: نباید واکسیناسیون را منوط به تولید داخل کنیم/ باید واکسن وارد کنیم و واکسیناسیون را انجام دهیم

به گزارش دیده بان ایران؛ غلامرضا نوری قزلجه نماینده مجلس یازدهم درباره کند بودن روند واکسیناسیون در کشور اظهار داشت: در بحث تهیه واکسن اقدامات خوبی در کشور صورت گرفته است اما برداشت من این است که مقداری عقب مانده‌ایم، حتما مسئولان در واردات واکسن باید بهتر از این عمل کنند. نباید واکسیناسیون را به تولید داخل منوط کنیم، هر چند که نکرده‌ایم و تزریق واکسن وارداتی را شروع کردیم. اما می‌توانستیم این کار را با سرعت بهتر و بیشتری انجام دهیم. 

وی درباره نظارت مجلس بر روند واکسیناسیون با بیان اینکه طبیعتاً چون بحث تخصصی بوده کمیسیون بهداشت باید پیگیری کند، ادامه داد: در روند واکسیناسیون عقب مانده‌ایم در حالی که حتماً باید پیشتاز می‌شدیم؛ هیچ مانعی برای تولید واکسن داخلی وجود ندارد و از سویی نیز ما خرید واکسن را نیز انجام داده‌ایم اما اگر با حجم و سرعت بیشتر این کار انجام می‌شد، رضایتمندی بیشتری در جامعه در مورد واکسیناسیون داشتیم. من هم به این موضوع نقد دارم و باید بیش از این در بحث واکسیناسیون جلو می‌رفتیم. 

نماینده بستان آباد در دوره یازدهم مجلس با بیان اینکه هر چند تولید داخل با ارزش است اما اگر تولید ما دو ماه دیگر به دست می‌آید نباید صبر کنیم، گفت: باید واکسن وارد کنیم و واکسیناسیون را انجام دهیم، بعد که تولید انجام دادیم از آن استفاده کنیم و بعد از آن نیز می‌توانیم صادر کنیم. 

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر