کد خبر: 111477
A

واعظی: آقای روحانی دستور داده است که انتقال قدرت آرام باشد / سال ۹۲ کسی با ما همکاری نکرد، ما با رئیس جمهور منتخب همکاری می کنیم!

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: می‌خواهیم طوری عمل کنیم وقتی رییس‌جمهور منتخب، دولت را تحویل گرفت به اندازه ما اطلاعات داشته باشد. می‌خواهیم همکاری داشته باشیم چون سال ۹۲ کسی با ما همکاری نکرد و ما خود در پی این وزیر و آن وزیر می‌رفتیم و اطلاعات می‌گرفتیم.

واعظی: آقای روحانی دستور داده است که انتقال قدرت آرام باشد / سال ۹۲ کسی با ما همکاری نکرد، ما با رئیس جمهور منتخب همکاری می کنیم!

به گزارش دیده بان ایران؛ محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در واکنش به موضوع تحمیل وزیر یا اعضای کابینه از سوی دولت دوازدهم به دولت منتخب گفت: رییس‌جمهوری دستور داده است انتقال قدرت آرام داشته باشیم و از طرف دیگر همه اطلاعات خود را در اختیار آقای رییسی قرار دهیم. می‌خواهیم طوری عمل کنیم وقتی رییس‌جمهور منتخب، دولت را تحویل گرفت به اندازه ما اطلاعات داشته باشد. می‌خواهیم همکاری داشته باشیم چون سال 92 کسی با ما همکاری نکرد و ما خود در پی این وزیر و آن وزیر می‌رفتیم و اطلاعات می‌گرفتیم.

واعظی اضافه کرد: ما این کار را دوستانه و صمیمانه انجام می‌دهیم؛ برای اینکه اطلاعات را منتقل کنیم آقای رییسی را در مجموعه خود تعریف می‌کنیم و کسی حق ندارد اطلاعاتی را پنهان کند. اینکه بخواهیم چیزی تحمیل کنیم اصلاً درست نیست بلکه همه آماده هستیم هر وقت وزرای جدید انتخاب شده‌اند، دولت را با روی خوش تحویل دهیم.

رییس دفتر رئیس‌جمهور تأکید کرد: رییس جمهوری و وزرا هیچ‌کدام نمی‌خواهند هیچ وزیری یا فردی را به دولت منتخب تحمیل کنند، بلکه معتقدیم کسی حق فشار و فضاسازی ندارد و رییس جمهوری منتخب باید با آزادی کامل، همکاران و هر فردی را که به او اطمینان دارد انتخاب کند./ تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر