کد خبر: 111483
A

زندانی سال ۸۸ همچنان دچار سندروم استکلهم است/ عضو حزب کارگزاران: اژه‌ای کارنامه شفافی دارد

محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران که سابقه بازداشت و زندان را در سال ۱۳۸۸ دارد. در مصاحبه ای به حمایت از حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای وزیر اسبق اطلاعات و رئیس فعلی قوه قضاییه دارد. عطریانفر که پی رویداد های انتخابات ۸۸ در دوره وزارت اطلاعات محسنی اژه ای بازداشت و محاکمه شده بود. عطریانفر با اینکه سال هاست اتفاقات آن روزها و ماجرای بازداشت خود را نقد می کند. این بار با احساسات مثبت که برخی روانشناسان آن را سندروم استکهلم تعبیر می کنند درباره محسنی اژه ای تعریف و تمجیدهای عجیبی داشته که تا کنون اصول گرایان بیان نکرده اند!

زندانی سال ۸۸  همچنان دچار سندروم استکلهم است/  عضو حزب کارگزاران: اژه‌ای کارنامه شفافی دارد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران که سابقه بازداشت و زندان را در سال ۱۳۸۸ دارد. در مصاحبه ای به حمایت از حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای وزیر اسبق اطلاعات و رئیس فعلی قوه قضاییه دارد. عطریانفر که پی رویداد های انتخابات ۸۸  در دوره وزارت اطلاعات محسنی اژه ای بازداشت و محاکمه شده بود. 

عطریانفر با اینکه سال هاست اتفاقات آن روزها و ماجرای بازداشت خود را نقد می کند. این بار با احساسات مثبت که برخی روانشناسان آن را سندروم استکهلم تعبیر می کنند درباره محسنی اژه ای تعریف و تمجیدهای عجیبی داشته که تا کنون اصول گرایان بیان نکرده اند!

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محسنی‌‌ اژه‌ای به عنوان رئیس دستگاه قضا، به  ارگان خبری متعلق بسیج  گفته است: ایشان از شخصیت‌های پرسابقه، با کارنامه شفاف و مشخص در قوه قضائیه است که بر روی مسائل حوزه قضا و مشکلات کشور اشرافیت دارد.

وی با اشاره به ویژگی‌های حجت‌الاسلام والمسلمین اژه ای افزود: رهبر معظم انقلاب، انتصاب شایسته ای را برای جایگاه ریاست قوه قضاییه انجام دادند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی تأکید کرد: توجه‌ها نسبت به آقای محسنی اژه ای با توجه به عملکرد دو سال اخیر قوه قضاییه در برخورد با مفاسد، بیشتر از گذشته خواهد بود.

عطریانفر اظهار کرد: ما از انتخاب آقای محسنی اژه‌ای به عنوان رئیس جدید قوه قضاییه استقبال می‌کنیم 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر