کد خبر: 11157
A

غرویان: آیت الله هاشمی رفسنجانی مصداق صبر، اخلاق و ادب بودند

استاد حوزه علمیه قم با تسلیت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری گفت: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی مصداق صبر، استقامت، معلم اخلاق و ادب بودند و این را ما از نزدیک از آن شخصیت بزرگ لمس می کردیم.

غرویان: آیت الله هاشمی رفسنجانی مصداق صبر، اخلاق و ادب بودند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، آیت الله محسن غرویان گفت: ایشان در برابر همه مشکلات و مصیبت ها صبور بوده ودیگران را توصیه به صبر می کردند و تمام زندگی ایشان سراسر صبوری و مجاهدت بود.
وی ادامه داد: به نظر بنده، اکنون بزرگترین غم و اندوه در دل رهبر معظم انقلاب است، چرا که یار دیرین خود را از دست داده اند.
وی گفت: آیت الله هاشمی یار امام راحل، شهیدان بهشتی و باهنر و رهبر معظم انقلاب بوده و کارنامه بسیار درخشانی در تاریخ انقلاب دارند.
غرویان بیان داشت: رهبر معظم انقلاب از فقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یار دیرین ایشان، احساس غربت و تنهایی زیادی می کنند و باید به ایشان تسلیت گفت که چنین یار و دوست قدیمی را از دست دادند و به صورت قطع، بیش از همه ما غصه دار هستند.
استاد حوزه علمیه قم گفت: آنچه که از انسان باقی می ماند ادب و اخلاق است و آیت الله هاشمی به این صفات آراسته بودند و این میراث ماندگار ایشان برای همه ما درس آموز خواهد بود.
غرویان بیان داشت: امید است شاگردان و امانت داران اندیشه سیاسی و اجتماعی آیت الله هاشمی رفسنجانی، راه ایشان را صیانت کنند.
آیت الله هاشمی رفسنجانی شب گذشته در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.
رئیس جمهوری اسلامی ایران، رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس مجلس خبرگان رهبری و ... از جمله سوابق آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری در انقلاب اسلامی است.

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر