کد خبر: 111835
A

حسین الله کرم: رویکرد دولت رئیسی «رفع تحریم» خواهد بود

رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله گفت: معتقدم رویکرد دولت مردمی رئیسی در پی رفع تحریم و رویکرد کابینه جوان رئیسی به دنبال خنثی‌سازی تحریم خواهد بود.

حسین الله کرم: رویکرد دولت رئیسی «رفع تحریم» خواهد بود

به گزارش دیده بان ایران؛ حسین الله‌کرم با بیان اینکه رابطه دولت و مردم طی ۸ سال دولت روحانی مانند مثلثی بود که رئیس‌جمهور در بالای رأس مثلث و مردم در قاعده و پایین آن قرار داشتند، گفت: معتقدم که در دولت رئیسی شاهد معکوس شدن آن مثلث خواهیم بود؛ بطوری‌که مردم در رأس مثلث، دولت مردمی را تشکیل خواهند داد. یکی از مصادیق این امر تشکیل سامانه یاران رئیسی برای مشارکت مردم در فرآیند انتخاب کابینه است.

وی در شرح ویژگی‌های دولت سیزدهم اذعان کرد: به عقیده من ویژگی‌های این دولت کارآمدی، پاکدستی، شفافیت، فساد ستیزی، انگیزه بالای خدمت به مردم، بدون حاشیه بودن، به دور از تبعیض و تحقیر جامعه حرکت کردن و داشتن برنامه و کارنامه مثبت خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله ادامه داد: کابینه دولت ۸۵ میلیونی را جوانان انقلابی و حزب‌اللهی تشکیل خواهند داد. کابینه جوان مانند فرماندهان دفاع مقدس علاوه‌بر فرصت‌ساز بودن، تهدیدهای موجود را هم به فرصت تبدیل می‌کند. معتقدم رویکرد دولت مردمی رئیسی در پی رفع تحریم و رویکرد کابینه جوان رئیسی به دنبال خنثی‌سازی تحریم خواهد بود.

الله‌کرم با تأکید بر اهمیت جوان‌گرایی در دولت اظهار کرد: استراتژی کابینه جوان براساس جهش تولید، پشتیبانی و موانع‌زدایی، بسترساز دیپلماسی تهاجمی دولت مردمی در بیرون راندن آمریکا از منطقه به منظور انتقام سخت شهادت حاج قاسم سلیمانی و در نهایت رفع تحریم‌ها خواهد بود. در این میان کابینه جوان، میدان قوی برای دیپلماسی تهاجمی را به‌وجودآورده تا دولت قوی، حاکمیت خود را از ایران اسلامی به خاورمیانه اسلامی گسترش دهد.

وی افزود: تاکتیک دولت مردمی بر شیوه همکاری و تعامل بادولت‌های منطقه، دولت‌های اسلامی، دولت‌های ضدسلطه و تاکتیک کابینه جوان بر خط‌مشی انقلابی، جهادی به معنای استفاده از راه‌های میانبر در رسیدن به اهداف و تلاش شبانه روزی خواهد بود.

منبع: انا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر